Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvilken telefon...  (Læst 1298 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
Hvilken telefon...
« Dato: 29 December , 2010, 09:07 »
Nå, venner, nu skal jeg bruge Jeres hjælp...

Min telefon er blevet ustabil, muligvis fordi vores store hvalp for et stykke tid siden satte sine hjørnetænder i den... Og nu har jeg problemer med at tænde den en gang imellem.

Så jeg skal have en ny - men hvilken?

Den jeg har er en Nokia n73, den kan lidt af hvert og har et godt kamera, hvilket er vigtigt! Dog er kameraet meget langsomt, hvilket er irriterende.

Jeg har ikke mange penge til formålet, og vil egentlig helst købe en uden abonnement, så jeg bare kan benytte det jeg har.

Men det skal være en ordentlig telefon, ikke en 'pensionist-telefon', kan godt lide at den er lidt smart og kan lidt af hvert - og den skal være lidt fremtids-sikret, uden at den behøver at være det allersidste nye skrig.

Så - fyr løs !  :D

Mvh Marianne

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Hvilken telefon...
« Svar #1 Dato: 29 December , 2010, 09:21 »
http://www.htcwildfire.dk/

min bedste telefon ever :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #2 Dato: 29 December , 2010, 10:31 »
Jeg købte en Sony Ericsson C905 sidste år, efter den havde vundet en test i "So ein ding" på DR2 hvor de gik op i bedste kameramobil. Den er ok til mit behov, men om den er helt up to date mere ved jeg ikke.
« Senest Redigeret: 29 December , 2010, 10:35 Fra Tanja Pedersen »
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #3 Dato: 29 December , 2010, 10:52 »
Jeg har en Nokia N97 Mini.
Den er jeg vildt glad for, den har erstattet min PDA, til en vis grad mit kamera (tager med 5 Mega pixels + Carl Zeiss optik) og min MP3-afspiller, der er gratis GPS i den, dejlig stor touch-skærm, fuldt tastatur, der kan vippes frem osv osv.
Jeg har et hammer billigt abonnement hos M1, hvor jeg har 1 Gb datatid, 50 min taletid og 50 sms pr mdr for kr. 56 (seksoghalvtreds), der har jeg også købt min telefon uden abonnement og anden binding for godt kr 3000, hvor listeprisen er ca kr 5000.
Jeg synes stadig, det er rigtig mange penge for en telefon, men jeg har ikke fortrudt et eneste sekund. Jeg vaklede længe mellem HTC Hero og denne, men da GPS og kortopdatering er gratis hos Nokia, blev det den.
Jeg har mulighed for at slå telefon-delen fra, når jeg f.eks. er i USA, og kan så bruge den som GPS der (og kamera, MP3-afspiller osv), så jeg kan altså også bruge den til det på f.eks. et fly. Alle kort til hele verden kan downloades gratis.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #4 Dato: 29 December , 2010, 11:06 »
For mig stod den på iPhone straks den kom frem, i 1. omgang mest fordi jeg var nysgerrig. Men er blev lyn hurtig - og er stadig - utrolig glad for min iPhone.
Men har også haft meget glæde af dens mange funktioner i mit erhverv, altså når jeg ikke hygger mig med alle mine dyr.

Offline Tanja S.B.

• Bruger
« Svar #5 Dato: 29 December , 2010, 11:25 »
Jeg er også UBETINGET iphonefan! Selv min IT-nørdede lillebror, der ikke er fan af apple, og min elektronikforskrækkede mor er konverterede og det siger ikke så lidt, skulle jeg hilse at sige ;D
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline KEW

• Bruger
« Svar #6 Dato: 29 December , 2010, 12:03 »
hahaha mobil telefoner er sgi et minefelt at komme ud i når man spørger en bred skare af folk det er lidt lige som religion...
specielt htc-fans og iphone-fans kan ikke godt sammen ;D
jeg har selv htc desire og er glad for denne og den kan usvigeligt mange ting også ting jeg aldrig får brug for..
men da jeg skulle have fon lavede jeg en priotetsliste over hvad den SKAL kunne og hvad ville være rart og sidst men ikke mindst hvad kan jeg slet ikke bruge..
der stod på det tidspunkt valget mellem iphone og htc så snakkede jeg med kollegaer der havde disse og måtte sortere en del fra af hvad der blev sagt for man er pænt farvet af sin fon(mærke)

så lav din liste og fremtidssikre den lidt og kig så på hvilke foner der opfylder dine krav
edb-priser er en ok side at finde foner og tekniske data men gsmarena.com har alle foner på markedet og har en del anmeldelser også men igen der er også en del farvede synspunkter..
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 29 December , 2010, 12:14 »
Sony Ericsson Elm er toppen! ;) Jeg kan ikke enes med mobiler uden normalt tastatur, jeg får simpelthen spat af det, så derfor holder jeg mig meget uden for de fleste andre i min generation som helst vil have en med touch, men det er sgu for bøvlet, og det lykkes mig sikkert også at ødelægge den ret hurtigt, så en Sony Ericsson er lige sagen, ihvertfald med tastatur! Den har desuden et fint kamera, flere af de billeder som jeg har lagt op i tråde herinde er taget med det, og også det billede der er taget udover Vesterhavet ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Mai-Britt

• Passiv bruger
« Svar #8 Dato: 29 December , 2010, 12:25 »
htc har fornuftige priser, jeg har haft 3 forskellige modeller, slidt dem alle ned til ugenkendelighed. Har ALDRIG haft problemer.  ;D

Og så er de fyldt til bristepunktet med lir  /o
Med venlig hilsen

Mai-Britt

Guld/Blå Randet Dværg Wyandot
Dv wyandotter
Silke
Dv landhøns
+ det løse ;)

Offline ...Helle...

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 29 December , 2010, 12:49 »
Uden tvivl  iphone, men men jeg har lige fået iphone 4g i julegave af min
kære mand og er alså ikke helt tilfreds, det kniber med forbindelsen
og jeg falder rigtig tit ud under samtaler og hvor træls er det lige når man har 50 timer
fri tale om måneden, de skal da bruges fuldt ud :D Derimod har jeg haft iphone 3g
og det har bare fungeret perfekt.
Røde amerikaner- Labrador - Katte - Kanin

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 29 December , 2010, 12:56 »
Tak, tak... Det anede mig nok der ville komme mange meninger, men det var også meningen  :D Markedet er jo nærmest uendeligt, men jeg vil kigge på dem I bruger og så se om jeg finder DEN jeg absolut MÅ have...  :)
Mvh Marianne

Offline PrintzDK

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 29 December , 2010, 14:19 »
det kniber med forbindelsen
og jeg falder rigtig tit ud under samtaler

Iphone 4 har et enkelt punkt på rammen som du ofte berører når du snakker, og så mister den signalet. Apple donerede nogle gratis covers til folk med Iphone 4 som skulle afhjælpe problemet, prøv det ;D
KH. Klaus

0.2 sorte dværgwyandotter
0.2 gule dværg orp'er
0.2 Marsvin
1.1 Dansk Svensk Gårdhund
1.2 Dejlige unger
0.1 Skøn kone

Offline ...Helle...

• Passiv bruger
« Svar #12 Dato: 29 December , 2010, 15:31 »
Tak det vil jeg prøve, for det andet er møg træls ;D
Røde amerikaner- Labrador - Katte - Kanin

Offline bjyrka

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 29 December , 2010, 16:07 »
Der var en her i tråden der skev telefoner er som religion,jeg synes det er rigtigt begge rager mig langsomt.

Min tlf skal kunne ringe op og modtage,samt kunne bruges til mine 10 årlige sms.

Okay så har jeg brugt den mere end religionen

Vh Niels
50 moskow ænder 8 gæs 10 lokal høns 6 hunde

Offline Klausen

• Bruger
« Svar #14 Dato: 29 December , 2010, 17:07 »
Ja har en gammel Nokia 3110 den funker til det den skal, kan ikke se hvorfor man skal være på nettet og alt mulig andet døgnet rundt, så vigtig er der squ ingen der er.

Og nogle snakker om  iPhone og iPad, ja det er en religion, eller bare for at blære sig med at man har råd til noget dyrt skrammel der ikke kan mere end en fra et andet mærke. man betaler for et navn og for at blive afluret hvad man laver på sin  iPhone og iPad. Læs lige denne artikel.

http://www.computerworld.dk/art/113119?a=rss&i=0