Ja bliver i ikke en lille smule misundelige over billederne?

Jeg har valgt at dække gården helt både på siderne og taget med nogle presenninger, og jeg har ikke fortrudt det. Godt nok er der lidt arbejde en gang imellem med at skrabe sneen ned, men det er det hele værd. Det er så skønt at komme ind i en gård uden sne hver morgen og hønsene mærker dårligt nok at det er vinter. Måske ville det være en løsning for jer der har problemer med sneen. Hvis man vælger at dække gården skal man bare lige være sikker på først at taget kan holde til et lag sne på 10-15 cm. Man kan f.eks. sætte et par stolper op forskellige steder inde i gården til at støtte taget. Arbejdet med at skrabe sneen ned er heller ikke så slemt. Indtil videre har jeg kun gjort det 3 gange her i vinter.
Måske er en presenning ikke det mest praktiske, men hos mig virker det da fint.

Det eneste tidspunkt hvor det bliver lidt træls er når sneen begynder at tø, for hvis der bare det mindste hul begynder det jo at dryppe ned, men så plejer jeg bare lige at gå ind under og løfte den lidt op, så vandet kan løbe af.
Sidste vinter havde jeg heller ikke overdækket gården og det var ikke sjovt, syntes jeg, så jeg besluttede at den i hvert fald skulle være det i år.
Måske det ville være en løsning for nogen