Det er godt med dig Wanda. Hva' - ser han godt ud eller hvad.

Men tilbage til udgangspunktet.
Emma.Mange forslag, men jeg tror egentlig ikke det var disse mange foreslåede musikindslag du havde håbet på/regnet med at få.?.?
Men forklaringen ligger selvfølgelig i aldersforskellen. Jeg er feks 42 år ældre end dig, så jeg har haft en masse oplevelser med kunstnere og musik som du formentlig har svært ved at forholde dig til, ja måske aldrig har hørt om. Nogle af grupperne er opløste, nogle af kunstnerne er tilmed døde, og i enkelte tilfælde endda inden du overhovedet var født. Så vore 'musikverdener' vil af naturlige årsager være meget forskellige.
Det betyder ikke nødvendigvis at der ikke kan være fælles interesser omkring musik. Der laves også glimrende musik nu om stunder. Men det er svært at hamle op med de årtier (60-erne og 70-erne) hvor hele musikindustrien, ja måske hele samfundet i høj grad blev revolutioneret, gennem musikken. Det bliver lidt højtravende.
Det er langtfra sikkert at alle er enige med mig i mit synspunkt. Men der skete et klart skift i 'magtbalancen' i de årtier. Tidligere havde det været forældregenerationen, der havde haft købekraften og var dem der slog tonen an, i stort set alt hvad der foregik. Men pludselig blev det de unge 'uopdragne, med Beatles hår og hvad ved jeg' der begyndte at slå tonen an. Og meget ændrede sig i årene derefter.
Nogle af os der var unge da denne 'musikrevolution' fandt sted føler helt sikkert noget specielt for musikken fra den tid. Mens senere tilkomne måske har lidt svært ved at forholde sig til, eller føle helt så stærk, for musikken fra den tid.
Puh. Det er ved at blive sent og jeg begynder at blive helt filosofisk nu. Tid at gå til ro.
Men Emma, uanfægtet ovenstående, skal du ikke holde dig tilbage med at smide dine egne favoritter ind i tråden. Jeg er sikker på at du har gode grunde til at have netop dine favoritter, og det må vi andre respektere hvad enten vi bryder os om dine favoritter eller ikke.