Høns giver så mange dejligt oplevelser - det har jeg efterhånden opdaget. Rigtig mange gode og nogen lidt mærkværdige

Jeg troede at grænsen var nået for mærkelige oplevelser, da jeg i mandags måtte ud og skovle sne - på min græsplæne
For de kære små skal jo da gerne ud - og nu havde de været inde så længe p.g.a. sneen, så.......
Og virkningen var umiddelbar - ud fræsede silkerne til egen og min store fornøjelse

Vores vvs'er kiggede lige en ekstre gang - og hvordan min mand kom ud da den forklaring - ja, det ved jeg ikke

Men her til morgen har det så sneet igen - dog ikke så meget at man kan tage det med sneskovlen - og silkerne sendte lange blikke mod haven.
Nu var gode råd dyre - så jeg endte med at hive en gammen kost frem - kiggede mig godt rundt (og håbede inderligt at der ikke var nogen der så mig) - og så fik græsplænen og teressen lige en tur med kosten.
Heldigvis var silkerne lige i hælene på mig hele tiden - og hakkede løs og nød det.
Alligevel må jeg sige - at det havde jeg aldrig troet jeg skulle opleve eller gøre

Hvis der kom et program der hed: "Vild med høns"
- ja, så ville jeg nok, inde længe, rende rundt der også