Jeg vil bare sige at jeg var utrolig irriteret over at tråden lige pludselig skulle handle om lokalklubbernes økonomi og deres tilknytning til dffr, der blev stillet et spørgsmål som blev besvaret med "det vil jeg ikke kommentere på", det må jo så være fair at man ikke ønsker at kommentere på spørgsmålet, eller? Ytringsfriheden håber jeg går begge veje, at man har ret til at svare og stille spørgsmål som måske er kritiske, men OGSÅ at man har ret til ikke at svare/kommentere på spørgsmål.
Personligt synes jeg det er en anelse ubehøvlet at "spamme" en andens tråd med uvæsentlige spørgsmål (i forhold til emnet) det står enhver frit for selv at oprette sin egen tråd.
Jeg vil gerne beholde det forum, hvor det er muligt i trådens overskrift at se hvad tråden egentlig handler om.
Jeg har ingen problemer med at vi har vores vidt forskellige meninger om hvordan tingene hænger sammen, og at vi kan provokere hinanden til nytænkning.
Jeg er en af dem som godt kunne tænke mig at udstille, men endnu ikke er klar til det, så derfor var det en utrolig lærerig tråd Gunni havde oprettet. Jeg bøjer mig i respekt for alle jer der i mange år har avlet, udstillet og været med til at udvikle racer eller farve varianter, jeg vil utrolig gerne lære af jer. Og jeg er afhængig af at I har lyst til at dele alle jeres erfaringer og guldkorn med mig. I sidste ende har vi vel alle den fællesnævner der hedder kærligheden til fjerkræ?!
Jeg kan ikke se at det er DFF's ansvar, at man vælger at fjerne sine tidligere indlæg, uanset hvor værdifulde de er.
Håber og ønsker stadig en god saglig (og helt bestemt også engang imellem usaglig) diskution fremover på DFF

P.S.
Jeg er personligt ikke ømskindet, giv den endelig "gas" for min skyld, jeg synes bare at spørgsmålene var lige gyldige, ikke selve spørgsmålene, de har jo klart allerhøjeste beretigelse, ellers var diskutionen jo ikke så lang.
Men de hørte bare ikke hjemme i en tråd om klargøring til et skue. Eller er det mig der misforstået det oprindelig spørgsmål.