Ja, jeg er ny her på forum

Og for god ordens skyld: Jeg er lidt tyndere nu, end da billedet blev taget, men det retter sig forhåbentlig snart igen

Jeg har hørt, at folk herinde er utrolig hjælpsomme, og da vi jo har samme interesser, springer jeg lige ud i det - af ren interesse for hønsenes velfærd, selvfølgelig:
Hmmm...æh...hvordan skal jeg lige formulere det? Jo, altså, det ligger mig utrolig meget på sinde...altså dyrevelfærd! Især hos fjerkræ.....hmmm...som ofte holdes under kummerlige forhold. En skændsel - intet mindre!!!
Derfor - og nu kommer jeg til sagen - vil jeg kortlægge, hvor i landet - altså i hvilken landsdel - man udviser størst omsorg for høns! Til et forskningsprojelt, naturligvis! Et forskningsprojekt, som i sidste ende kommer dem til gode, der har størst behov

Så jeg beder jer alle om - i detaljer - at fortælle, hvordan og hvor meget I har sikret jeres hønsegårde! Med andre ord, hvor få chancer har jeres høns for at få bare en enkelt tur ud i ny og næ?
Hvor langt ned har i gravet nettet? Er trådvævet af god kvalitet?
Hvor meget kød er der på de enkelte høns? Hvor
præcis ligger jeres hønsegård. Gerne efterfulgt af en opgørelse over, hvor mange individer I råder over.
Og allervigtigst: Hvem af jer er så elskværdige, at I lader jeres høns boltre sig i den fri natur? Med jeres velsignelse!
Adgangsforhold bedes beskrivet særdeles nøje Hvis der er strømførende hegn bedes dette angivet!
Resultatet vil blive brugt til en kåring af intet mindre end: "Den hønsevenligste Landsdel i Danmark" og offentliggjort her på forum, når der er tilstrækkeligt med statistisk materiale - hæhæ!
På forhånd tusind tak