Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: nøgenhals.... eller næsten da...;)  (Læst 2231 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
nøgenhals.... eller næsten da...;)
« Dato: 26 November , 2010, 19:41 »
min australorp... har misten en MASSE fjer ... på hals/hoved... den minder om de andre da de fældede... men den er fra januar... så den er for tidligt ude med at skifte fjer... ?? ... IKKE? :o
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline Bettina

• Bruger
Sv: nøgenhals.... eller næsten da...;)
« Svar #1 Dato: 26 November , 2010, 20:38 »
Hejsa...
Mine er først lige blevet færdige med fjertabet og de er ca 3 uger ældre end dine, så det skal nok passe  ;) Mine så mildest talt forfærdelig ud.
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
Sv: nøgenhals.... eller næsten da...;)
« Svar #2 Dato: 26 November , 2010, 23:14 »
tak for svar Bettina :)

ja kønt er noget andet!!  :o ... men det er kun den ene... og sussex-erne har slet ikke lagt nogen fjer... de lægger bare æg!! ... er VILD med dem :)... dem skal jeg have flere af... når der bliver plads i hønsegården...  ::)
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)