Så har jeg, Sally Superstar, været på mit første modeljob.
Det var meget spændende, grænseoverskridende og lidt stressende.
det hele startede igår med at jeg dælme skulle i bad, jeg var våd over alt, faktisk. Men bagefter fik jeg lov at hyge mig foran en dejlig varm brændeovn. DET var skønt, jeg stod helt stille og pænt i 1½ time... vil sige at det jo hjalp lidt da tjeneren kom med guf
bagefter fik jeg lov at sove inde i huset.... sammen med Samson, min kæreste, han havde nemlig fået fodbad så han måtte han heller ikke komme ud og svine sig til.
så her til morgen gik det løs, først blev jeg puttet ind i en lille kasse (meget lille i mine øjne) og så skulle vi køre i bil i laaaang tid. Endelig kom vi til Skovdal og Skovdal i Århus, her skulle det hele gå løs.
Da vi kom ind fik jeg lov at komme ud af kassen og jeg blev stillet på en avis. Alle var henne og skulle klappe og ae mig og jeg fik så mange roser at jeg blev helt genert. De syntes alle jeg var så fantastisk smuk. Flere spurgte hvad jeg var for en og lettere skuffet over at de ikke vidste det måtte jeg flere gange sige BRAHMA selvfølgelig.
Og så gik der ellers en masse tid med at vente. for det er altså ikke bare lige sådan at tage billeder af en dug. der skulle laves nyt setup som det hedder med nyt bord, væg og menneskemodellen skulle have sat håret og skiftet tøj. Men jeg stod bare stille hele tiden og kiggede lidt rundt.
Så blev det endelig min tur. Jeg skulle sidde på skøddet af den søde unge pige. det gik faktisk rigtig godt, jeg flaksede ikke en eneste gang. det var meget varmt derinde, men ellers gik det rigtig fint. Og der var masser af rosiner bagefter.
sidst kørte vi hjem og det var nu meget dejligt at komme ud i gården igen og få lov at finde sit korn på jorden sådan som man nu allerhelst vil, men det var sjovt at være model og jeg gør det gerne igen

Mange Hilsner fra
Sally Superstar