Jeg er blevet spurgt, om jeg kunne levere en rolig høne til et "photo shoot", men da mine høns ikke er så vant til mennesker har jeg i stedet lovet at spørge herinde, om der er nogen, der har en flot høne (helst i rødbrune farver), der kan undværes i morgen, torsdag, alternativt i overmorgen, fredag.
Beskeden er som følger:
Jeg har brug for en relativt rolig høne;)....den skal stå i et interiørfoto, evt i armene på en model. Den skal blot være flot, gerne i rødbrune nuancer, men jeg vil være taknemmelig for bare at få en høne med på fotoet.
Jeg vil gerne bruge den torsdag - ellers fredag. Jeg kan sende et bud efter den, eller betale for levering og returnering. Derudover vil jeg naturligvis gerne fixe et par flasker god vin, eller anden form for betaling.
På forhånd tak:)
Med venlig hilsen/
Best regards
Rikke Abildtrup
stylist
www.rikkeabildtrup.dk
Hvis du har en høne, der gerne vil være "stjerne for en aften", så prøv at kontakte Rikke (via hendes hjemmeside). Jeg kender ikke Rikke personligt, men en fælles bekendt har sagt at hun er en dygtig fotograf/stylist og et godt menneske, så det er da ikke det værste skudsmål at få!

For en god ordens skyld vil jeg lige bemærke, at min rolle i ovenstående udelukkende består i at poste denne besked. Men når det er sagt, håber jeg selvfølgelig at der kommer noget spændende ud af forespørgslen (jeg ville ønske at jeg selv havde en høne der var velegnet, men som sagt er de for "vilde" dem jeg har).