Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nu går vi snart ud af vores gode skind :-(  (Læst 12809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Nu går vi snart ud af vores gode skind :-(
« Svar #30 Dato: 02 November , 2010, 10:47 »
En dyrlæge som hader visse dyrearter, hmmmmm det vil svare til at en alm. læge kun vil behandle farvede mennesker men ikke hvide...........

Sikke et frækt svar forøvrigt - lige til forsiden af EB.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Bettina

• Bruger
Sv: Nu går vi snart ud af vores gode skind :-(
« Svar #31 Dato: 02 November , 2010, 11:56 »
Et spørgsmål vedrørende ormekur. Kan jeg risikere at fjerdragten bliver ødelagt på mine høns af ormekuren? Læste at det kunne ske når man brugte fubanol. Mine høns er jo slet ikke befængte eller syge, de har vel blot de orm som der jo altid findes.Det var kun fordi jeg opdagede de to under slagtningen at jeg vil behandle for en sikkerheds skyld.

VH Gunni.

De kan få en fjer der der stritter ud i luften eller noget i den stil, men kan jo pilles af, det er en gang imellem jeg har set det når jeg har brugt ormekur.
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.