Jeg fik sidste mandag tre blandingshøner der er meget let på vingerne

- jeg har ellers silker og dværgkochin, de flyver højest en ½ meter over jorden.
De nye damer har pænt fulgtes med resten af flokken ind i huset hver dag - men i går gik de ude indtil mørket faldt på. Min søn gik ud og lukkede lemmen - når jeg gør det plejer jeg at holde "mandtal"

Næste morgen da jeg kom ud for at lukke op var det stadigvæk ret mørkt - men da jeg skulle på arbejde og resten af familien nok først skulle op længe efter almindelig hønsetid- og der så jeg at der manglede en af de nye høner - nøjj hvor blev jeg forskrækket!!!
Jeg sendte en sms til min mand - der så den klokken 10 og kikkede ud til hønsene der ALLE gik nok så roligt ug guffede af havens overraskelser

Her til aften skulle jeg så ud til hønsene for at lukke dem ind - det var lige begyndt at mørkne - og alle mand var krøbet til "pinds" bare ikke de tre nye. Haven træer blev kikket efter men de var ikke til at få øje på

MEEEN det var jo også i skumringen.
Jeg tager det ret roligt for og håber at se dem i morgen - og vil sørge for at få alle i hønsehuset før kl 15.30 så de ikke har mulighed for at flyve op i træerne