Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sv: Hvem er vi..  (Læst 5578 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: Hvem er vi..
« Svar #15 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:19 »
Ja, det kan jeg godt sætte mig ind i. Var selv ved at falde i søvn i historietimerne - igennem tolv år ::).
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #16 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:23 »

Vi må ikke en gang have en rugemaskine på værelset også selvom vi selv har lavet den.
Men de ved endnu ikke hvad der står under min seng *e

Emma, vi vil se et billede af hvad der står under din seng! ;D

jeg har nu svært ved at se problemet. hvis man vil vide hvem folk så klik dog på profilen det er da ikke noget problem!? ???
vil man sælge noget må man jo ud med relevante oplysninger ellers ingen salg det gir sig selv ???

Jaja, Kennethine ;D Du burde ihvertfald skrive "Mvh. Kenneth" i din signatur...der kan jo gå længe inden man får klikket sig ind på en profil, ved du jo nok ;D

Jo, men det var lige den time lærene holdte kaffepause i  ;)
Ellers havde jeg helt klart taget historietimen  ;D

Emma

*g

Eller tysktimerne....nøj, hvor jeg hadede dem, da jeg gik i skole!!  ::)

pylle pylle

• Gæst
« Svar #17 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:28 »
Nåå.. det var bedre Emma ;) :-*. Men du er jo nød til at følge med i dine timer.. så du kan blive til noget stort.. for det er kun de store der tjener mange penge.. og et smukt stort landsted med plads til 1000vis af fugledyr og andre dyr.. det koster mange mange penge!! såå.. hæng i..  /o

Offline Jabina

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:28 »
Ha ha!
Jeg har desværre ikke noget kamera  ::)
Nej tysk syntes jeg er meget sjovt, for så kan jeg drille min farfar- han er tysker /o
Jeg hader historie, altså hvorfor skal jeg læse om en dame der døde for 1000 år siden, bare fordi hun døde i en mose! <W

Emma

Offline Jabina

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:30 »
Jo jo, jeg skal nok blive til et eller andet!
Jeg fik da 10 i fysik idag ;D

Emma

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:32 »
Ich bin, du bist, er sie es...ist eller bist...eller noget i den stil... :D

Puh, tænk at man havde al den tid, som man bare kunne bruge til at lære f.eks. tysk, og så lærte man det alligevel ikke *r Det kan man jo godt fortryde her, 10-15 år efter ::) Må svinge pisken over mine døtre, når de engang skal i skole  ;)

Kæmpe tillykke med 10-tallet, hvor vildt!!!!! :o *p

Offline Jabina

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 14 Oktober , 2010, 19:37 »
Ja som jeg altid siger man må få det bedste ud af det når man alligevel skal være der   <A
Tak, jeg er også meget stolt *o

Emma

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #22 Dato: 14 Oktober , 2010, 20:55 »
Kirsten mener du helt alvorligt at man ikke er anonym hvis der står at man hedder Per , og kommer fra sydhavsøerne ?
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #23 Dato: 14 Oktober , 2010, 21:04 »
@ina.... Næh, men så har man jo også begrænset oplysningerne. Nogle af os har specielle efternavne - som mit f.eks. Vi er kun to der hedder Kirkhøj. Problemet på internettet er jo netop at der kan klippes i indlæg man har skrevet - så man kan blive citeret for holdninger der ikke er ens egne. Eller kontaktet privat. Noget, jeg af og til kommer ud for i min egenskab af hjemmesygeplejerske. Jeg er jo nem at slå op i telefonbogen. Jeg står dog stadig i den ::).
Jeg har ikke selv behov for at vide præcis, hvem jeg debatterer med på nettet. Og her på DFF synes jeg da at man efterhånden kommer til at kende hinanden så man ved tilstrækkeligt ;D.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #24 Dato: 14 Oktober , 2010, 21:21 »
Jamen jeg behøver heller ikke at vide hvad du præcist hedder, jeg vil bare gerne kunne se  hvilken landsdel folk kommer fra, hvis de har noget jeg gerne vil købe, og det bliver man jo ikke mindre anonym af, man behøver jo ikke give sit mellemnavn eller specielle efternavn til kende for min skyld.
Et brugernavn er da helt ok, og så kan man jo sætte sit navn i sin signatur hvis man vil.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline KEW

• Bruger
« Svar #25 Dato: 14 Oktober , 2010, 21:37 »
@christina
Tsk tsk  ;D
Man kan jo ikke holde alle i hånden og fortælle dem alting man må gerne tænke selv. ;D
KEW er startet ud som mit pilotnavn som nu også bliver brugt i forbindelse med Arbejde og af kollegaer og det som jeg kvittere for mit arbejde med.
Så for mig faldt det naturligt at bruge det.
Går man på min profil så kan man se mit fulde navn hvilket der er flere der hedder.
Så må i høns bare lære at slå det op. ;D
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #26 Dato: 14 Oktober , 2010, 22:40 »
@christina
Tsk tsk  ;D
Man kan jo ikke holde alle i hånden og fortælle dem alting man må gerne tænke selv. ;D
KEW er startet ud som mit pilotnavn som nu også bliver brugt i forbindelse med Arbejde og af kollegaer og det som jeg kvittere for mit arbejde med.
Så for mig faldt det naturligt at bruge det.
Går man på min profil så kan man se mit fulde navn hvilket der er flere der hedder.
Så må i høns bare lære at slå det op. ;D

Godt ord igen, lille Kenneth...men for mig vil du nu altid være en af hønseveninderne! ;D ;D Og det er helt din egen skyld :D

*b

Offline -Julie-

• Passiv bruger
  • "Mor... er ALLE mennesker lavet af træ?"
    • Min hobbyblog: Juhulies
« Svar #27 Dato: 14 Oktober , 2010, 22:42 »
lige mht. det dér med navne og landsdele. Da vi havde indbrud her sidste gang, blev al medicin også stjålet. Der var flere ting, jeg ikke havde opdaget, at vi manglede, for helt ærligt - de tog de mærkeligste ting!

Anyway, i en kasse lå forskellige ting, og altså også noget forholdsvist harmløst medicin (tror faktisk det var katte p-piller). Ingen havde efterlyst tingene, men der var noget i kassen, politiet ret gerne ville have afsat igen/tale med ejeren om. Det navn, der stod på pakken var det, jeg havde, før jeg blev gift.  Og selvom jeg er gået fra at hedde Nielsen til Jensen, så er jeg den ENESTE i Odsherred, der kunne matche medicinen - og så ualmindeligt er mit navn altså heller ikke. Politiet syntes faktisk også det var meget mærkeligt, at de ikke engang skulle have fat i 2 for at finde ejeren.
Mange hilsner fra

Julie

http://odsherredfjerkraeklub.blogspot.com

Hollandske Dværge, guldhalsede 
Ja, jeg udstiller.

Offline Rikke S

• Passiv bruger
« Svar #28 Dato: 15 Oktober , 2010, 00:30 »
Ja som jeg altid siger man må få det bedste ud af det når man alligevel skal være der   <A
Tak, jeg er også meget stolt *o

Emma

Jeg ville ønske jeg havde været så klog da jeg læste til sygeplejerske fornylig, men jeg sad desværre alt for ofte på facebook eller messenger - og burde netop have fået det bedste ud af timerne istedet  <A
Mvh Rikke
0,1 Laksefarvede Faverolles
0,1"Orperolles"
0,2 Orpinton
0,5 Blandinger
0,1 Rød Amerikaner
1,1 Sorte Australorps

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #29 Dato: 15 Oktober , 2010, 04:49 »
Hvis man bare skriver sit fornavn og en landsdel, så sker der vel ikke så meget ved det, hvis folk vil finde en, så vil de desværre nok gøre det alligevel. (telefonbøger og andre instanser)

For mit vedkommende er der vist RIGTIG mange herinde som også hedder Lene (så vi kunne starte en klub) /o

@ SørenP

Man kunne også have et billede af sig selv på sin profil, istedet for et standard billede af nogle Landhøns  ;) ;) så har man da en person at skrive til.  

Ja der ER mange muligheder...........
« Senest Redigeret: 15 Oktober , 2010, 09:45 Fra Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub