heh..! så så man lige mig henslængt meddele at den der romantiske fødselsdag, jeg havde planlagt til mig selv på Sydsjælland altså blev aflyst pga. arbejde, men HELDIGVIS for kærligheden fik jeg da lige booket os ind et SUPER hyggeligt sted i december så vi kunne slappe lidt af inden julefrokost, jul, fødselsdag, nytår...

totalt busted i løbet af 1½ sekund - tænk, han gættede på at det var i JYLLAND - MIDTJYLLAND - og sjovt nok... d. 2. weekend i december. Meget mystisk. Hvor fik han dog den idé fra?!?!?!
På vej ud af døren ca. 4 minutter efter han var kommet ind når han så lige - henover skulderen - at understrege at der er tale om en UDSTILLING, så det dér med at blive til sent søndag er noget sludder - vi skal jo kun SE dyr og tage billeder og danne indtryk og idéer til fremtidens hønsehold på Sidinge Bakke.
HOLD KÆFT MAND HVOR BLIVER HAN OVERRASKET NÅR I ALLE TROPPER OP MED SOVEPOSER OG CRASHER ROMANTIKKEN
- for slet ikke at tale om hans ansigtsudtryk, når I bagbinder ham mens jeg fylder Mondeo'en med fjerkræ