Syntes lige jeg vil rose mig selv

.. Har bagt franskbrød, boller eller andet brød næsten hver dag de sidste to uger og ellers lavet forskellige ting til maden (salater og andet tilbehør).. Idag var jeg så ude at handle med min far, og gæt hvem der styrede hvad der skulle handles i dagens andledning? MIG!
Da jeg var færdig med at finde de mest mærkelige ting frem i Løvbjerg (fakta havde ikke halvdelen af hvad jeg ville have).. Var der ting i indkøbsvognen som der aldrig har været indenfor vores hus. Jeg har mindst syv forskellige former for mel indenfor dørene og dertil de underligste ting som jeg aldrig har hørt om.. Så nu skal der rigtig laves en masse forskelligt underligt mad.. Det kan jeg nu godt lide at hygge mig med engang imellem når jeg har meeeeget god tid

..
Så her til aften var der friskbagt franskbrød med rejer og så lavede jeg da også lige en hjemmelavet vaniljeis med chokolade som står i fryseren nu!
Så nu kan mine forældre da ikke brokke sig over at jeg ikke hjælper til med madlavningen mere, haha.. og de elsker de franskbrød jeg har bagt. Min søster har sagt hver morgen hvor hun er stået op hvornår brødet er klart, og den anden dag, da jeg ikke lige havde tid til at bage og der så ikke var andet brød end købebrød sagde hun: "ej øv.. jeg gider ikke spise det kedelige brød, vil hellere have dit hjemmebagte franskbrød". Så bliver man da lige glad