Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Lidt liv i hønsegården  (Læst 1222 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Frk. Høne

• Gæst
Lidt liv i hønsegården
« Dato: 23 April , 2008, 07:12 »
Vores nyankomne kyllinger har nu haft mulighed for at gå ud i deres nye hønsegård i 2 dage - men det er åbenbart en stor udfodring. De smutter kun lige nødagtig ud på den anden side af åbningen - også drøner de ind igen <H det ser virkelig sjovt ud... hertil morgen gjorde de det samme - men de bliver lidt mere modig for hver gang. Så måske når jeg kommer hjem fra arbejde at de går derude.
Iøvrigt har jeg forsøgt at tage billeder - men - men - men mit smarte kamera har det ikke så godt, efter at min søde kæreste har pillet lidt for meget ved det. Når skidtet ikke virker bliver alle knapper prøvet af - hvilket har resulteret i, at undertegnet ikke kan tage billeder. Så det må vidst en tur til service.

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Lidt liv i hønsegården
« Svar #1 Dato: 23 April , 2008, 07:52 »
Ja, det må være spændende at komme hjem og se, om de fiser rundt over det hele.

Mht. til kameraet, så er der garanteret en funktion inde i menuen, hvor man kan vælge at gå tilbage til fabriks indstillingerne, altså de indstillinger som kameraet havde, da dy købte det.

Held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Hanne Lottrup

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 23 April , 2008, 11:47 »
det kan også nogle gang være sjovt og lærerigt at kaste lidt godbidder ud til dem, så de lærer at der er godt i hønsegården. Gule majs er svære at stå for som en lille kylling ;D

Frk. Høne

• Gæst
« Svar #3 Dato: 24 April , 2008, 07:12 »
Da jeg kom hjem fra arbejde hyggede de sig for vildt UDE i hønsegården. Meeeen kun lige omkring indgangen til huset  :) Men min kæreste og jeg sad og nød synet igår eftermiddags. De sandbadede helt vildt - dog ikke i luksus "poolen" med strandsand - for den er i den anden ende af hønsehuset!Så modig er de ikke endnu. Men jeg skal da lige love for hertil morgen kunne det ikke gå hurtig nok  med at komme ud og nyde morgensolen.
Rigtig god dag til alle.