Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Skøøøøn morgen  (Læst 2011 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Frk. Høne

• Gæst
Skøøøøn morgen
« Dato: 21 April , 2008, 07:18 »
Hvor var det skønt at stå op til sådan en smuk morgen. Skyndte mig over til de nyankomne i stalden. Og der hyggede de sig i ro og mag - pussede deres fjerpragt og så ud til at være faldet godt til. Det var skønt efter vores lidt triste start. Glæder mig til at lukke dem ud idag i deres luksus hønsegård, når jeg kommer fra arbejde.
En rigtig god dag til alle  <P

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Skøøøøn morgen
« Svar #1 Dato: 21 April , 2008, 07:30 »
Godt at det går godt i den nye besætning. Lad os høre mere
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Hanne Lottrup

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 21 April , 2008, 10:45 »
Tillykke med de nye høns Frk. Høne.

Det er ganske pragtfuldt af have høns på denne årstid og så i dette fantastiske forårsvejr!!

Ja lad os endelig høre mere om hvordan det går, og vi vil da gerne se billeder af din luksus hønsegård ;)

Og  <. lig velkommen her på forum!!

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
« Svar #3 Dato: 21 April , 2008, 22:05 »
Ja velkommen til Frk Høne
Hvor er det dejligt at læse at du har den samme glæde som vi andre over at have høns. For mig er det total hygge og opladning på batterierne efter en lang dag <H <:
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #4 Dato: 21 April , 2008, 22:42 »
Jeg vil da også ønske dig velkommen, dejligt at se der er andre der har det lige som jeg  ;D
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Frk. Høne

• Gæst
« Svar #5 Dato: 22 April , 2008, 06:27 »
Tusinde tak for jeres svar.  <E

Jeg elsker jo at have høns - syntes det er så hyggeligt.  :)Vi har haft høns tidligere - alm. amerikaner samt lidt italienere. Men den sidste høne døde naturligt sidste år - så da vi besluttede os for at fortsætte med høns og med et større antal end tidligere - og denne gang også en hane! Så skulle hønsegården udvides først før vi anskaffede os nye høns. Og nu var vi jo blevet forelsket i Orpington - gerne gule, men de var svære at opdrive. Så nu har vi 5 sorte og 4 gul/sort sømmet orpington kyllinger gående. Glæder mig meget til at de kan trisse rundt i vores have, se dem hygge sig og nyde livet. Jeg skal nok komme med lidt billeder - skal dog lige finde ud af det tekniske - - - ha ha ha. Rigtig god dag til alle.