Tak Tine!
Jeg har ikke vejet kyllingerne før jeg fik denne mini, heller ikke det første kuld. - Men kunne straks se at den var halv størrelse af hvad jeg har set før. - Vi fik så endnu en mini mens jeg skrev, dog 2 gram mere.
Jeg er dog ked af at vores to skrukker forlod rederne for et par dage siden, det er nu det bedste med en mor. Så skønt at se vores, Rødemor med de nu 4 uger gamle kyllinger i haven - Så de små nye er inde i huset under en varmelampe, hvilket datteren dog nyder....og hun er nu også en god kyllingemor!!!
Tak Tina!
Det er jeg glad for at høre!!! Jeg blev da lidt forskrækket i første omgang over den var så lille, men kunne se den havde det fint, og nu har vi så 2. - Men sjovt at have så små kyllinger, man kan næsten ikke mærke vægten af dem når man har dem i hånden

Tak Lærke!
Jeg er helt rolig nu. Og kan også se de 2 små har det rigtig godt - nu er jeg mere bekymret for den med spagatben - den er bare sååå smuk, nok den smukkeste af dem alle

Tak Henriette!
Dejligt med erfarne folk!!! Min datter er også vild med de små - hvor store de bliver er ikke så vigtigt, bare de er sunde og raske!!!
Der er nu klækket 9 kyllinger