Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Rugemaskine  (Læst 4447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Magdalena

• Passiv bruger
Rugemaskine
« Dato: 15 Juni , 2010, 18:14 »
Jeg har tænkt på at købe en rugemaskine, og har bla. andet kigget på den blå fra Harald Nyborg. Jeg har læst at i andre har nogle andre gode, men kan ikke finde mange af dem i danmark. Jeg har ikke så mange penge at bruge af, så hvis i kender en god og billig en, vil jeg meget gerne høre fra jer! Jeg er også intresseret i at høre om jeres mening om den blå fra Harald Nyborg  :D

Offline Mercedes

• Passiv bruger
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: Rugemaskine
« Svar #1 Dato: 17 Juni , 2010, 22:38 »
Jeg har den blå fra Harald Nyborg. Jeg ruger mange kyllinger ud med den, så jeg er meget tilfreds.
Held og lykke
Mercedes
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 18 Juni , 2010, 08:03 »
Jeg er kun mellem-tilfreds, jeg synes temperaturen kører for ustabilt i min, men det er måske en mandags-model... Kan i hvert fald anbefale, at du anskaffer et termometer mere, end det der er indbygget i maskinen, for det synes jeg ikke man kan regne med.
Mvh Marianne

Offline sette

• Bruger
« Svar #3 Dato: 18 Juni , 2010, 08:17 »
jeg har lige min igang for første gang  ,men jeg har et ekstra termometer i og det viser det samme som det udenpå,jeg har efter anbefaling kun haft en fugtighed på 40 og kan kun opnå det ved at have en svamp med meget lidt vand liggende i rummet under risten,det virker til gengæld godt ,så den kan godt bruges /o
hilsen Sette ;)

1 mand
4 piger
2 katte
Hund
guld fisk og koikarper
 16 forskellige race høner .

Offline Susanne Ebbe

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 18 Juni , 2010, 10:28 »
Du kan kigge i engelske netshops. Der er mange billige maskiner. Og de butikker jeg har handlet med, er hurtige til at sende (og svare hvis du mailer dem).
Hilsen Susanne

Offline skjoldan

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 18 Juni , 2010, 19:22 »
den blå du snakker om er den samme som denne her og de har også andre

http://www.america-thisted.dk/showpage.asp?id=849&profileid=1000&siteid=1&pagetype=produtpage&vid=1148

jeg har den selv men har ikke haft så længe er først ved at ruge mine første æg ud nu men er da ok tilfreds med den