Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: En sort dag  (Læst 17475 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Nielsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 934
Sv: En sort dag
« Svar #45 Dato: 21 December , 2010, 22:13 »
Endnu engang, tak til jer alle  :)

Vi har skam en maincoon hunkat, og beholdt en hankilling ud af 6 hun fik med en omstrejfer. Lige nu venter hun på og skal sterelliseres, men planen var skam hun sku ta alt hva hun kan af mus og rotter.

Jeg leder efter serama, til opstart af ny stamme. Så må vi se om heldet skulle være med mig inden sommer.

Offline Ankerine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 138
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: En sort dag
« Svar #46 Dato: 21 December , 2010, 22:28 »
Du skulle måske gå over til siamesere... Intelligente, vedholdende (det kan også hedde stædige ::)), lynhurtige og hårdtslående. Derfor tidligere brugt til rottefangst i pakhusene langs Themsen. Samtidigt smukke og kærlige med minimal pelspleje. Min mors to (nu afdøde) eksemplarer gik faktisk i åen efter vandrotter, der så nonchelant blev slænget ved siden af køkkenvasken til min mors store rædsel. Men de var MEGET døde! Måske har Marianne Vedel snart nogen til salg?
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: En sort dag
« Svar #47 Dato: 21 December , 2010, 22:53 »
Jeg har katte og de tager da mus for fornøjesles skyld, men min dansk svenske gårdhun den fylder hele munden med rotter i redevis, rigtig ulækkert, men fantastisk efektivt
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: En sort dag
« Svar #48 Dato: 21 December , 2010, 23:38 »
Måske har Marianne Vedel snart nogen til salg?
Jep siamesere er FANTASTISKE på ALLE måder, men det varer lidt, inden vi har killinger, der er store nok. Vi har forventet termin d. 27. januar, lillepigen har store lyserøde brystvorter og en begyndende runding på maven. Ih, hvor vi glæder os, men tilbage til Michaels seramaer....over and out.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk