Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING  (Læst 58304 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #150 Dato: 12 August , 2009, 18:50 »
Manden er jo bindegal.  /1
Godt at du har informeret landbetjenten. /1

Du får lige  *t og  *b

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #151 Dato: 12 August , 2009, 18:58 »
Hold da op en landsbytosse. Det er da vist noget af det dummeste man kan gøre. Det vil helt sikkert ikke få kommunen eller landbetjenten til at tage ham seriøst på nogen måde. Bliv endelig ved med at holde hovedet koldt, så skal det nok gå.

Men umådeligt træls og bekymrende er det for dig.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Kate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 816
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #152 Dato: 12 August , 2009, 21:21 »
Det er dig som er den store her ! men det er hårdt ! Han er et lille barn, som ikke fik ret, så nu skal han finde på noget andet. Hovedet koldt som Finn siger..

Du har vundet

knus
Kate
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #153 Dato: 12 August , 2009, 22:07 »
Ja sikke et fjols.... Men og rive et voliere ned <A..Så dum kan han vel ikke være. Ellers så samler vi sku en busfuld forum-medlemmer.. Så bygger vi det dælme op igen.

Offline Johanne Schiødt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 063
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #154 Dato: 12 August , 2009, 22:14 »
Lisbeth jeg har 50 kg rottweiler du må låne, han har en dejlig præventiv effekt på emsige naboer ;D

Ja han må være psykisk syg. Stakkels jer og håber det går i sig selv igen *l
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline lisbethpilkjær

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 228
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #155 Dato: 12 August , 2009, 22:53 »
Ja nu må i undskylde mit sprog, men

Hold kæft hvor er i bare dejlige alle sammen  *p *h *b

Al jeres støtte og opbakning og kommentarer, det bringer et smil frem hos os begge to selvom vi har det ret skidt ovenpå i dag. I skal vide, at det betyder så meget for os at vide at i er der, og det er endda over hele Danmark  /o

Vores landbetjent har talt med naboen. Vores nabo benægtede selvfølgelig at have været herinde, men lovede dog at han aldrig vil komme herind. Blev ved med at jamre over vores høns, som åbenbart er blevet en hel besættelse for ham. Nu må vi så se om han har respekt overfor lovens lange arm.

Jeg har også i dag talt med vores udlejer. Det er to kvinder der ejer huset vi bor i. Hun er helt med på den og siger at hvis der er noget hun kan gøre, så skal jeg bare ringe. Hun vil også gerne tage en snak med ham hvis det hjælper.

PS: Tak for tilbuddet med de 50 kg Rottweiler, men tror bare han vil blive distraheret af vores 4 dejlige tæver, og så gør han bare ikke nytte for maden  ;D
« Senest Redigeret: 13 August , 2009, 07:05 Fra LisbethPilkjær »

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #156 Dato: 12 August , 2009, 22:57 »
 ;D

Sov nu godt Lisbeth. Det skal nok falde på plads alt sammen.
Hr. Storm-Olsen så på mig, da jeg havde forklaret ham om din situation og sagde;" Nå ja. man kan faktisk ikke klage over at folk er københavnere. Det er ikke ulovligt at flytte til en anden landsdel!"

Og det er det jo ikke. Var det ikke hønsene, var det blevet noget andet.

hoejberg

  • Gæst
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #157 Dato: 13 August , 2009, 09:59 »
Håber altså at både i og hønsene snart får ro fra " Den galende nabo". Han larmer da meget mere end hønsene. *t

Offline Stinne

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 148
  • Sidste skud på stammen
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #158 Dato: 13 August , 2009, 10:26 »
Jeg føler med dig, Lisbeth.
Godt nok er din nabo en idiot, men alt hans postyr er da superstressende alligevel. Jeg kender den uro og ubalance det kan skabe i maven (og alle andre steder). *t
Mange hilsner
Stinne

0.5 stor silke (sort, hvid og vildtfarvet)

Susanne

  • Gæst
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #159 Dato: 13 August , 2009, 10:45 »
Hold da op, Lisbeth!

Der findes åbenbart idioter overalt!

Håber du kan glemme ham ind imellem - men når han ligefrem erklærer ægte krig, er det selvfølgelig ikke nemt!

Du har - tror jeg -  vores allesammens opbakning, og vi følger med på sidelinien!

Rank ryggen - du har al mulig grund til at være stolt af din hobby!

Stort knus!

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #160 Dato: 13 August , 2009, 13:16 »
Lisbeth jeg føler virkelig med dig, men du skal nok komme videre, og jeg tror du er stærkere end din nabo, for han er da bare et sølle menneske, og mange andre grimme ting jeg her kunne sige  ;)
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline lisbethpilkjær

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 228
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #161 Dato: 13 August , 2009, 17:42 »
Ja han er et sølle menneske.

Har talt med hende der var her i går fra kommunen. Da hun havde været her i går ville hun give ham besked, men da var han kørt hjemmefra, så han har ikke engang fået den gode nyhed endnu.
Hun fortalte, at hun vil sende kortet med by- og landzoner til ham i dag, men brevet fra kommunen får hun først skrevet engang i næste uge.
Vi har kommunen fuldt bag os. Vi overtræder ingen regler, viser endda mere hensyn til vores naboer end vi behøver (i forhold til at vi bor i landzonen) og hvis det er så slemt for ham at bo ved siden af byboeren og hendes høns, ja så må han jo sætte huset til salg. Hun havde skamrost overfor sine kolleger i dag, fordi vores dyr alle er passet rigtigt pænt og der er rent ved dyrene.
Desuden er vi begyndt at "sprede" nyhederne lidt i nabokvarteret. Når vi taler med andre af naboerne fortæller vi dem om sagen og beder dem om at holde et halvt øje med vores hus når vi vender ryggen til. Det vil de selvfølgelig gerne og fortæller, at de heller ikke har problemer med hønsene.

Men hvor er det opslidende. Vi har i dag måtte være hjemmefra fordi vi havde lovet en veninde at hjælpe hende med at flytte og male, så der måtte trækkes godt i nakkehårene for at komme afsted i morges  ;)

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #162 Dato: 13 August , 2009, 17:57 »
Dig og Christian har også min fulde opbakning, sådan et fjols ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Lisbeth Kristine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 812
Sv: Så er klageturen kommet til os - OPDATERING
« Svar #163 Dato: 13 August , 2009, 18:23 »
Ja sikke en idiot. Han har da vist fået skruet hovedet omvendt på eller noget.
Fuld opbakning herfra også.  <I
Venlig Hilsen
Lisbeth