Kære Baronesse
Tusind tak fordi du åbnede din "baghave"

for alle os hønsetosser. Dagen er en der vil blive husket i lang tid fremover.
Min datter syntes så måske godt at vi kunne have overnattet i værelset med den flotte røde seng

Turen rundt i haven i den flotte hestevogn med den flinke kusk var intet mindre end fantastisk... scenen var som taget ud af en Daniellle Steele film, blot manglede ham den flotte ved min side.

Men Det var så helt betagende og man følte sig som kongelig.
Når man gik rundt blandt burene og hørte publikums kommentarer fornemmede man en positivisme og glæde over at få denne ekstra oplevelse med. Der var mange hvor det var helt tydeligt at det var første gang de var så tæt på så mange forskellige høns. OG der var noget for en hver smag kunne man fornemme..... de pjuskede silkehøns, de kæmpe store Brahmaer, den lille sjove hvide hane, de gri....specielle nøgenhalse, de vamsede orpingtoner og de bitte små seramaer.
LEgepladsen var et hit hos min datter, og en kærkommen mulighed for mor lige at kunne koncentrere sig om lidt voksensnak

SOmmerfuglehuset var også et hit..... for dem med den interresse

Gederne, høns, påfugle og den helstegte gris var på hver deres måde også en stor oplevelse.
Og vi forumfolk som er så beærede at have peter-paner i vores egne haver, var jo nærmest fyldt med ærefrygt når vi så hvordan de så ud når de var plantet i disse flotte flotte bede og mønstre.
Det var første gang jeg besøgte Gavnø, men absolut ikke sidste gang.
Mange hilsner fra
Sønderjylland