Tak for alle jeres knus og krammere og gode råd og vejledning.
Formulerede nok min klagesang lidt forkert når jeg satte spørgsmålstegn ind i teksten.
Jeg gav jer ikke alle informationer omkring opsigelsen, for tænkte at det så nok ville nærme sig en roman, men...
Vi har for denne måned betalt husleje, tvisten drejer sig om en regning for kloak og renovation på 6800 kr.
Udlejer har ikke kun sagt os op mundligt, vi har fået det på skrift. Opsigelsen er dog ikke gyldig iflg. lejeloven, for der skal stå hvorfor vi opsiges og at vi har 6 uger til at klage over opsigelsen.
Vi har i det år vi har boet her betalt huslejen hver eneste måned, så deri er der ingen problemer.
Pointen med min klagesang var, at jeg synes vi støder ind i det ene problem efter det andet. Trængte bare til lidt opbakning og trøst, og det har jeg da også fået nu.
Har idag talt med kommunen og de må nu tage over. Vi skal ned i morgen og ansøge om hjælp til depositum til en anden bolig og evt. hjælp til at finde noget andet. De må så snakke med vores bank eller advokater omkring opsigelsen osv., for jeg har ikke kræfterne psykisk. Ellers bliver je indlagt igen og det vil jeg ikke.