Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: tonsere er seje  (Læst 2076 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: tonsere er seje
« Svar #15 Dato: 02 Februar , 2010, 20:54 »

Du milde himmel, jeg håber ikke nogen er i tvivl om at jeg elsker min teenager højere end højt, og for det meste er hun sød og hjælpsom, faktisk har hun tilbøjelighed til både at være flittig og omsorgsfuld, og ambitiøs men mest når det er hyggelig sommer, så er det nemmere at passe heste og høns osv. men lige nu er det surt, også for hende, men derfor skal de stadig passes, og sådan er det heldigvis også sædvanligvis, og jeg forstår også godt at det kan smutte, men det skal det ikke.

Egentlig ville jeg bare sige at jeg synes det er vildt at mine tre tonsere overlevede tre døgn ude i det vilde og 14 graders frost, og det fortæller mig jo også at jeg ikke har ræve luskende rundt om natten, for så var den nok ikke gået....

Måske skyldes det at jeg har tre gårdhunde der har fri adgang til udenfor gennem kattelemmen, og gerne fare ud midt om natten, hvis noget rør på sig   /o

Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Jake

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 02 Februar , 2010, 21:05 »
Ja, pas nu bare på, børneværnet ikke dukker op og tjekker forholdene, din datter må leve under...  ;D  ;D Det ender muligvis med en ny "dumme hund"-tråd...  :D
Life is NOT like a box of chocolates!

Life is like a jar of Jalopenos...

What you do today, might burn your ass tomorrow!..  /s  <C <S

Offline liski

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 03 Februar , 2010, 12:42 »
Jeg kan godt forstå Ina og andre, som bliver stædige og vil være konsekvente - men jeg er selv helt og aldeles på Peters hold.  Tilgivelse og en snak om sagerne kan man aldrig få for meget af.   :-*
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Offline Alma Lynge

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 03 Februar , 2010, 23:31 »
Jeg lytter og lærer, med mine tre små rollinger  ;D
1.3 Skånske blomsterhøns, 0.2 heste, 2.0 katte, 1.2 børn og 1.0 buddhist (så mor her, svinger selv øksen ;) )

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 04 Februar , 2010, 06:48 »
Teenager er ikke mennesker. Jeg ved ikke hvad der sker med dem ?? De er monstre  <B Det er som om jeg kan se hug tænderne komme ud engang imellem. Men andre gange aner jeg ikke, hvad der lige skete der. Det kan komme som et klart lyn fra en himmel.  >:(

Men det bliver bedre :-) Så jeg tror det bedste er at tælle til 100 eller 1000 inden man siger gør noget man selv fortryder.

Omvendt kan de også være søde  /o
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste