Jeg var på LU om lørdagen, mit første vel at bemærke. Nu får I lige lidt tilbagemelding fra en "udefra". Jeg synes bestemt placeringen og arealet var i top. Det var et rigtig fornuftigt sted, og folk virkede til at bruge det som afbræk eller pause mellem hallerne. Jeg tror ikke det fås bedre - heller ikke for penge.
Når det komme til selve standen, er jeg dog i en lidt anden grøft. Jeg synes ikke helt der var nok at komme efter. Det kan jeg selvfølgelig sagtens sige, når ikke jeg har lagt noget arbejde i noget som helst, men tænker at konstruktiv kritik er vejen frem, og hvem ved, måske er jeg med næste år?
Med det areal der er til rådighed, og det fantastiske billedarkiv der er herinde, så burde I måske have overvejet en projekter og lærred/hvid væg, og så lade billedarkiverne køre igennem som dias. Der er mange gode billeder - både af avleanlæg og hyggegårde. Måske lidt tydelig kaffeservering? Og så skal det være langt tydeligere, hvem man skal komme til ifm spørgsmål og diverse. Der var lidt lagt op til en cafestemning ud fra bordplaceringen, og det er som udgangspunkt en god ide, måske der kan arbejdes mere i det? fx, ved at erstatte borde med podier?
Det var bare lidt strøtanker herfra. Håber I kan bruge lidt af det.