Intet er nemmere end at klare andres sager, det være sig ægteskaber, økonomi og klubarbejde!!!! Jeg ved jeg har udtalt mig negativt ang. DFFR med hensyn til at standarden ikke er tilgængelig for ikke medlemmer. Jeg synes stadigvæk, at hvis man kunne slå den op, kunne mange skuffelser, som nye ejere af racehøns kommer ud for, blive forhindret.
Men derfra og så til at udtale mig om menneskene derinde i almindelighed, det kan og vil jeg ikke, for jeg kender dem ikke.
Mit indtryk er, at det kører lidt tungt og gammeldaws, ( a´la sådan har det altid været) men det vil jeg så nu prøve at finde ud af, om jeg har ret i. Forhåbentligt ikke.
Jeg melder mig ind i det nye år og hvis der er alt for meget, jeg synes der mangler, ja så må jeg jo til generalforsamling og prøve at få et ord indført og brokke mig der. Kommer man ikke til generalforsamlingen, synes jeg ikke man kan udtale sig. Det er der man har sin stemme og muligheden for at komme med forslag.
Man kan ikke sidde på sin r.. derhjemme og blot forlange, at andre uden vederlag skal bruge deres tid og ind imellem også penge, samt gøre deres bedste og så blot blive kritiseret. Så mister de fleste gejsten.
Jeg VIL vide mere om Araucaneren ned til mindste detalje, jeg VIL vide, hvad der er mere vigtigt for racen end andet, jeg VIL vide, hvilke ting der trænger til at gøres noget ved o.s.v. Jeg VIL prøve at blive så klog, at jeg kan råde evt. købere om, hvad det er de køber.
VH Gunni.
Og Linski, det var godt jeg lige gik tilbage, for at se, hvad jeg havde skrevet, for i går var dit indlæg bare blankt og jeg tænkte, at du mente at dette her var ikke værd at svare på, Tak for linkene de vil blive studeret i aften når alle dyrene er puttet.
VH Gunni.