Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Linkede begivenheder

  • Forumdag hos Bjarne: 11 Juli , 2009

Forfatter Emne: Forumdag hos Bjarne  (Læst 134467 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline hanegalgak

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 851
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #120 Dato: 30 Juni , 2009, 22:38 »
Vedr. maden
 Ud af bagstykket på grisen , vil der på nuværende tidspunkt blive ca. 200 gr. kød til hver , så har jeg nogle mørbrad med , fyldt med ost , krydderier og viklet i bacon.
Så omkring de 20 er dækket ind nu  ;)

Håber det kan godkendes

jan
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #121 Dato: 30 Juni , 2009, 22:43 »
Det lyder rigtig godt.
Der er jo også den mulighed at folk selv tage lidt med til at suplere med.

Offline hanegalgak

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 851
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #122 Dato: 30 Juni , 2009, 22:56 »
Det kunne de jo så gøre med flutes , salater , hvidløgssmør , kryddersmør , sennep , ketchup , pølser , dressings osv.

jan
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #123 Dato: 30 Juni , 2009, 23:07 »
Jeg vil godt lave en pasta salat.
Tænkte på en kartoffelsalat men jeg har jo lang vej i bil.
En pasta salat holder nok bedre i køletasken.
Glæder mig til at møde jer...

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #124 Dato: 30 Juni , 2009, 23:41 »
Glæder mig til at møde jer...

Jeg glæder mig også meget, da jeg synes at der er lagt op til en rigtig god dag, med både lidt på opleveren og lidt godt til det indre.
Jeg håber så bare at vejret er med os. Lidt stille regn gør ikke så meget, da vi har mulighed for at både grill og menesker kan være i tørvejr. Det værste vil være et kraftigt surt og koldt blæsevejr. I dette tilfælde har vi mulighed for at bruge min garage der er på knap 30 kvadratmeter, men lad os nu se, det ser i hvertilfælde rigtig godt ud i øjeblikket.

Offline Vinni Knudsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 162
  • Wyandot fan
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #125 Dato: 01 Juli , 2009, 07:12 »
Tror også det bliver en god dag. Ang. spisning, der bliver vi nok nød til at springe fra. For vis planen holder så skulle det gerne vælte ud med kyllinger den dag  <L
Hilsen Vinni

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #126 Dato: 01 Juli , 2009, 08:23 »
Ja jeg ved heller ikke helt med spisningen..
Så der er vist kød nok ;)

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #127 Dato: 01 Juli , 2009, 13:26 »
Er der sat en sidste tilmeldingsdato? Ellers var det måske en ide af hensyn til planlægningen :)

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #128 Dato: 01 Juli , 2009, 16:24 »
Er der sat en sidste tilmeldingsdato? Ellers var det måske en ide af hensyn til planlægningen :)

Den 8/7 2009 er absolut sidste fridst for tilmelding.

Offline Lone

  • Bruger
  • Indlæg: 683
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #129 Dato: 08 Juli , 2009, 08:56 »
Er der et link, så jeg kan se listen over tilmeldte? Så kan jeg tjekke med listen for bestilte krus og tage dem med, så forum sparer portoudgiften..  ;)
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #130 Dato: 08 Juli , 2009, 08:59 »
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Rixen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 695
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #131 Dato: 08 Juli , 2009, 09:10 »
Hej Bjarne..jeg kommer måske et smut forbi dig på lørdag..jeg bliver ikke til spisning..skal jeg melde mig på listen så? vh. Rikke
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #132 Dato: 08 Juli , 2009, 13:39 »
Søren og jeg bliver ikke til mad, for det er sidste dag vores søn og svigerdatter er i Danmark, så vi vil gerne hygge med dem om aftenen, de rejser søndag morgen igen  <W
Heldigvis bliver børnebørnene til begyndelsen af august *y
Vi glæder os til en super forumdag *o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Pjaltenborg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 826
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #133 Dato: 08 Juli , 2009, 23:44 »
Nøøøøj jeg skal spise igennem ...MUMS !!!
Med venlig hilsen Søs

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #134 Dato: 08 Juli , 2009, 23:51 »
Den plan jeg har lagt lyder at vi mødes hos mig kl. 13.00 - 13.30.
Vi vil så starte med at se mine fugle først.
Kl. ca. 14.00 14.30 er der kaffe.
Så snart eller under kaffen vil Leon Schou starte foredraget der formentlig vil vare ca. et par timer, alt efter spørgelyst og hvor vi bevæger os hen, da det er mere eller mindre op til deltagerne hvad foredraget skal indeholde. Leon har lovet at tage lidt af det foder med han bruger som han også vil fortælle lidt om udover emnerne Prydænder, vagtler, frankoliner, fasaner, og meget ander som han ved en masse om. Han ved også en del om hvad der røre sig i Tyskland og Hollande.
Herefter laver vi grill mad og spiser dette. Hvornår vi slutter vil tiden vise. Betalingen vil blive 20 kr. for kaffen og ca. 30 kr. for foredraget.

Finn vil forsøge at finde en projekter da jeg har en DVD om prydfjerkræ. Ved ikke helt sikker om det lykkes på nuværede tidspunkt.
Jeg vil forsøge at overdæke vores faste havepavilion, der er i forlægelse af teltet med en mørk precening og håbe så at der er mulighed for at vi kan se billederne. Jeg har en bærbar computer som jeg regner med at vi kan bruge til at vise billederne. Jeg håber at det kan lade sig gøre.
Jeg har ikke selv før prøvet at stille an med projekter, men så er det godt vi har nogle med der ved hvad det drejer sig om.

Som det ser ud nu synes jeg at der er der lagt op til en rigtig god dag, som mange nok efterfølgende nok vil ærge sig over at de gik glip af.