Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Kan høns få for meget grønt?  (Læst 6044 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Line86

• Bruger
Sv: Kan høns få for meget grønt?
« Svar #15 Dato: 28 Maj , 2013, 12:33 »
Jeg ville måske prøve med noget A38 og så se et døgnstid om det kunne "rette" op på maven
tror du at zoolac kan hjælpe?
Mvh Line

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #16 Dato: 28 Maj , 2013, 12:37 »
Zoolac er helt sikkert værd at prøve. Jeg kender nogen som bruger det til geder og en anden som bruger det til hund og kanin.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline cmilton

• Passiv bruger
  • Be Happy :D
« Svar #17 Dato: 28 Maj , 2013, 13:03 »
Kender ikke Zoolac, men hvis det er noget der skal genoprette mave/tarm-flora, er det da værd at prøve... Der er jo ikke nogen der decideret har undersøgt dyret, så det er jo ikke 100% sikkert det behøver at være noget farligt... Vi andre kan også få diarré uden det behøver betyde vi skal indlægges ;)
1.4 Araucana
1.2.2 Serama

Offline Line86

• Bruger
« Svar #18 Dato: 28 Maj , 2013, 13:47 »
Kender ikke Zoolac, men hvis det er noget der skal genoprette mave/tarm-flora, er det da værd at prøve... Der er jo ikke nogen der decideret har undersøgt dyret, så det er jo ikke 100% sikkert det behøver at være noget farligt... Vi andre kan også få diarré uden det behøver betyde vi skal indlægges ;)
pokkers . Jeg havde ikke mere zoolac :( skal ha købt noget. Jeg har a38 .. Og kartoffelmel.. Er det ikke noget med at kartoffelmel skulle ku hjælpe på diarre? Hvordan gir jeg ham det? Har en engangs sprøjte .. Forresten tog jeg og min kæreste ham
Op for at mærke ham på kroen .. Der var ikke noget hårdt.. Den var bare blød.. Er det ikke normalt? Forresten har jeg også urtepensil.. Må han få dem
« Senest Redigeret: 28 Maj , 2013, 13:57 Fra Line86 »
Mvh Line

Offline Line86

• Bruger
« Svar #19 Dato: 28 Maj , 2013, 21:37 »
Gad vide om han kunne have orm? Kan godt nok ikke se nogen, men kan de ikke blive meget syge af det, eller er det over længere tid?
Mvh Line

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #20 Dato: 28 Maj , 2013, 21:42 »
Al fjerkræ har orm, heldigvis oftest i mindre og acceptabel grad, men ved stress/flytning osv. kan dyrenes naturlige imunforsvar svækkes, og antallet af orm kan blive fatalt for dyret.