Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Engelsk Araucana / Skruk  (Læst 12338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Engelsk Araucana / Skruk
« Svar #15 Dato: 07 Juni , 2013, 20:27 »
Opdatering: den flinke Madam Blå blev liggende trods alt postyret. Der kom tre fine kyllinger ud af de mange æg, men det er sørme helt fint med den omtumlede periode, madammen og æggene har været igennem.
De bor i et fint stor skrukbur i hønsehuset. Senere kommer du så ud på græs. De er SÅ nuttede!
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline Schliemann, Viben

  • Bruger
  • Indlæg: 161
Sv: Engelsk Araucana / Skruk
« Svar #16 Dato: 13 Juni , 2013, 08:14 »
Tillykke med de små :)
Villa fik ingen igennem, efter kaj og koner forsvinden valgte jeg at flytte hende, men hun hoppede af reden, jeg har heldigvis nogle børn efter hende.
Mvh Viben
Uva Uvam Vivendo Viria Fit ="A apple change to a grape by living with grapes"

Opdrætter af Silkehøns i gul med skæg, hvid uden skæg, stor.

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Engelsk Araucana / Skruk
« Svar #17 Dato: 14 Juni , 2013, 16:17 »
Det går helt fint med Madam Blå og de tre kyllinger. De ser ud til at hygge sig i deres store private villa. Og jeg har jo ikke haft kyllinger efter den race før, sønner er spændt på, hvad farven bliver. Kyllerne er gule  :)
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)