Der må være mange nu, der kan fortælle hvordan det er gået dem på LU. For mit vedkommende ved jeg det ikke helt endnu. Jeg har set pointene, men kan ikke huske hvilken høne der stod hvor. Så den perlegrå hane har fået 94 igen og den blå randtegnet hane har fået 95. Han har fået de sidste to halefjer han manglede i Hadsten derfor hjælper det på det. Han har også fået mere halsbehæng igen, men mangler det mere i saddelbehænget. Hønerne har fået 95 og 93 og fik 94 og 0 i Hadsten. Kan dog ikke huske hvilken en der fik hvad. Så er rigtig godt tilfreds.
Jeg var også i Ullerslev og her var det ikke kun dyret der blev bedømt, men også ejeren

Det gik, som forventet og den fik 94 igen min Dominant gule han. Hvilket jeg var godt tilfreds med. Derefter var det ejerens tur til at blive bedømt. Jeg stillede op til at blive Specialdommer i Tyske Skønhedsbrevduer. Derefter fik jeg nogle duer at bedømme uden at have set hvad dommeren havde gjort ved dem og jeg ramte rimelig pænt. En var jeg lidt for god ved og nogle andre skulle jeg have været hårdere i de punkter jeg havde noteret, men ramte de fleste fint og med de rigtige kommentarer.
SÅ JEG BESTOG 
Det kan ikke blive bedre. Nu skal man så leve op til det og følge med i racens udvikling fremover. Gælder mig til det.