Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: JULE EVENTYRET  (Læst 5476 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: JULE EVENTYRET
« Svar #45 Dato: 20 November , 2011, 13:03 »
Tak for jeres store opbakning.

Kunne nogle af jer der har læst det første eventyr, finde på at forfølge linket og skrive en anmeldelse af bogen, det kan jo være det får nogen andre til at købe den  /o

Susanne
Jo det er stort, og føles godt, Der suser bestillinger ind, fra jer der kender den, men også mange fra folk der slet ikke kender Cornelius og co' og det er jo det der er hele planen med at udgive en bog

Marianne
Jo det er det første eventyr som du læste korektur på for mig  /o og jeg håber jeg kan trække på dig når det næste skal ud i verden  <G
Mon ikke det bliver jul i år uden min medvirken, jeg er helt tom hver gang jeg tænker nyt eventyr, jeg skal afleverer eksamensopgave d. 22 december og til eksamen d. et eller andet januar. Det er der ikke meget jul over, og det er vigtigt at jeg ikke får skriveblokering på den sag.

Lige nu afventer jeg at bøgerne når frem, og jeg synes ikke helt de arbejder hurtigt nok,  <: men jeg har et brev hvor der står levering 30-11-11 og det må jo sige at være sidste øjeblik, og jeg kan da gætte at jeg skal pakke i en fart, og på posthuset, med en masse pakker, jeg håber dog at de ankommer d 29 nov. i stedet.

Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline søs1

• Passiv bruger
« Svar #46 Dato: 20 November , 2011, 13:51 »
hej

vil gerne bestile 1 stk

hl susanne

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #47 Dato: 20 November , 2011, 14:03 »
Du kan tro, du kan trække på mig til de næste, Ina *l
Jeg vil også fluks skrive en anmeldelse.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #48 Dato: 20 November , 2011, 14:08 »
Det er ikke så ligetil at finde ud af at anmelde, jeg tror faktisk man skal købe bogen gennem dem, for at kunne anmelde.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #49 Dato: 20 November , 2011, 16:20 »
Det opdagede jeg Marianne, og måske er den mulighed faktisk først åben, når bøgerne er ude, for hvem kan ellers have læst dem he he... vi ser hvad der sker.

Og taak for at du vil tage dig af korekturen på den næste, det er vældig pænt af dig.
Jeg sender den til dig først i det nye år, så er der tid til at få den på skinner, den skal gerne være klar til at gå i trykken i  August så den kan komme med i kataloget i oktober, og derved være klar til boghandel i november.
Jeg forventer jo ikke af dig at du tager dig af den før du har tid og lyst, så det er godt at have god tid. /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #50 Dato: 25 November , 2011, 11:12 »
Så er der lys forude, og bøgerne kommer hos mig i dag eller i morgen, så nu vil jeg gerne vide hvem der skal have sin bog på LU og hvem der gerne vil have den sendt.
Skriv en pm til mig så jeg kan se adresse og sende konto til de der skal have sendt.
De der skal til LU  håber jeg selv at komme med, ellers håber jeg at finde en forbindelse.
Venlig Hilsen INA

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #51 Dato: 25 November , 2011, 20:26 »
ihh hvor er det fantastisk.
Der stod lige en kæmpekasse med bøger på mit dørtrin i eftermiddag, så nu kan jeg pakke og sende i løbet af weekenden.
Jeg kan ikke sige fragt prisen før jeg har været nede med de første, men så kommer kontonummer og pris.
Venlig Hilsen INA

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #52 Dato: 25 November , 2011, 20:34 »
ønsker også at købe  1 eksemplar... hvordan gør man med betaling... bankoverførsel eller? ... sender lige pm
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #53 Dato: 26 November , 2011, 09:36 »
Jeg kommer på LU Ina, men vil egentlig gerne have den tilsendt, for det er meget rart at kunne læse lidt hver dag i december ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #54 Dato: 26 November , 2011, 13:18 »
Alle kan få den tilsendt, ved bare at sætte en adresse ind i en pb

På mandag ved jeg hvad forsendelsen koster
Venlig Hilsen INA

Offline Elise ☺

• Passiv bruger
    • www.beli-lys.webbyen.dk
« Svar #55 Dato: 27 November , 2011, 13:22 »
Weeeeeee !!!!!!  Jeg blev i går den første ejer af juleeventyret i bogform her på forum, måtte altså lige ud med det  ;D kan da fortælle at det er en pæn bog og det er s.... godt goet Ina
Mange Hilsner Elise

Brahma: Hvid-blå col. Hvid-sort col. Red pyle, sølv-sortbåndet
Engelsk araucana: Perlegrå
Sebright: Sølv sort randet
Serama
Gæs: alm landgæs
6 heste/ponyer
Mange katte
1 fantastisk gårdhund
2 dejlige piger og 1 forstående ægtemand

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #56 Dato: 28 November , 2011, 09:59 »
Ja ja du er jo lige i nærheden, men i dag bliver de sendt ud med posten.
Venlig Hilsen INA

Offline Lisbet Woller

• Passiv bruger
« Svar #57 Dato: 28 November , 2011, 11:22 »
Tillykke med udgivelsen - det er da fantastisk!
Jeg vil gerne bestille én, signeret, og jeg henter den på LU.
                                                                                 /o
0,2 sort/sølvrandet Wyandot
0,8 New Hampshire
0,6 Russisk Orloff
2,5 Trefarvet Sussex
Alle store.
0,19 brun ægland
0,2 Labradorer
1 forstående ægtemand

Offline Charlotte J.

• Passiv bruger
  • Danmarksmester ved æggeudstilling 2011
« Svar #58 Dato: 28 November , 2011, 14:20 »
Sender du til os alle i dag?
0,1 stor hvid silkehøne
2,5 sort krøllet dværgkochin
2,4 sort dværgkochin
0,1 araucaner
0,1 fodbefjerdret dværg
1,0 kanin  1,1 nymfeparakit  0,3 dværggeder 
1,3 moskusand  1,0 kat 1,0 hund,
www.privatdagpleje-klakring.dk

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #59 Dato: 29 November , 2011, 19:18 »
Så er alle bestilte bøger sendt afsted med alle kapitler i.. puha lige i sidste time.
De skulle gerne være fremme i morgen i hvert fald her i landet.

Der følger en pb. med kontonummer til betaling.  /o
Venlig Hilsen INA