Jeg har lige haft en god episode med "farmand" til mine killinger - jeg har VALGT at ville fodre ham som udekat - MEN jeg vil have ham så tam så jeg kan komme til ham skulle han få brug for hjælp af hvilken som helst årsag...Biler, ræve, ørne (vi har havørnen svævende rundt om mit hus dagligt)
Jeg har haft lagt fodder ud til ham på en stub i baghaven til at starte med - da sad han i skovkanten og kiggede - han blev siddende men kom ikke tættere på - dengang!!! - i går (onsdag) skulle jeg så ud og se til mine høns - de har fået hele min have at gå i for en kort bemærkning - de var da gået hjem - MEN "farmand" sad og tiggede mad med lyd - skønt - jeg gik ind og hentede mad i en bøtte - ville hælde den ud på en sæk nær mig og så kom han helt hen og tog en kattepille fra bøtten inden jeg hældte det ud førend han blev usikker og gik væk - men dog ikke mere end kun 25 cm - så sad han og ventede til jeg var rolig før han mom igen (havde lige to andre katte der skulle gelejdes ind så de ikke generede ham i spisningen) Men spise fra bøtten ville han dog ikke igen -surt da han ellers er pæn i pels og krop.
Han får mad fremover - det er nu min pligt (og glæde)!
Har set ham sammen med mine gamle høns - de kan stå 10 cm fra ham uden at der sker noget - han vil bare have selskab - så må det være med fjer eller pels (tror jeg) - han deler rester fra mit arbejde (har deltid på en cafe/restauration) så der kommer nogle gange kartofler og andre gange salat med hjem

Han er med på begge dele (siger lidt om hvor sulten han var da jeg startede med at give kattefodder ude - ikk)
Uhmms for den - det siger ALLE mine dyr....