Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvordan vender man sin situation til det bedre?  (Læst 1950 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
Sv: Hvordan vender man sin situation til det bedre?
« Svar #15 Dato: 27 August , 2011, 23:28 »
Hvor er i søde. Jeg har lige skulle køle af et par dage for jeg har ærlig talt skiftevis været meget ked af det og stresset. Jeg savner bierne og jeg savner mine søde gokker, men jeg har stadigvæk jer :) vi ses igen efter den 10 september om ikke før. Indtil da hænger jeg ud inde på bryllupsklar.dk hvis i skulle savne mig ;)

Hvis ikke jeg var bridezilla før så er jeg det da nu hvor jeg ikke kan koble af med at tage træsko på og gå ned og fodre hønsene med endnu en bryllupsprøve kage. Kram <.
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline alma

• Bruger
Sv: Hvordan vender man sin situation til det bedre?
« Svar #16 Dato: 28 August , 2011, 13:56 »
Hej Johanne

Jeg kender dig ikke, men vil sige at modgang kan gøre stærk meget stærk.

Da jeg var 11 år fik jeg gigt, men har lært at leve med det og de begrænsninger det til tider kan give.

Da jeg var 17 fik min storbror kræft, men kom sig og er rask i dag.

Da jeg var 23 måtte jeg fortælle mine forældre at jeg var gravid med med ham de på daværene tidspunkt ikke var deres fortrukne svigersøn.
Min far fik konstateret kræft med kort tid tilbage.

I 2003 mister jeg min far mens jeg selv er indlagt, nu med en sjælden form for gigt, hvilken kan give mig rigtig store genere så jeg har dage hvor jeg bla. ikke kan gå eller løfte en kop.

Det og flere ting har styrket mig så meget at jeg istedet ser positivt på de fleste ting. Så da jeg i 2008 under min uddannelse fik at vide at jeg havde havde en kronisk leukæmi kunne jeg sige godt den er kronisk og jeg skal leve med den resten af mit liv, men ikke kæmpe for livet.
I januar startede jeg på mit første kemoforløb samtidig med jeg skulle i praktik og havde store skole opgaver som skulle laves, det var hårdt dog blev jeg færdig i onsdags med topkarakter  :)

Jeg er glad for mit liv for jeg har det trods alt godt, har en dejlig kæreste som samtidig er far til mine tre sunde og raske piger  ;D
Malene