Altså nu må der struktur på! sagde pædagogen.
Altså vi kan låne gåse og volierer til brahmaerne på lørdag. FINT Tak Tommy og næstvedklubben. Hvor mange har I?
Plan for dagen.der er drys ind fra kl 10. man kommer så tidligt man kan, så man kan hjælpe med at sætte bure op og hjælpe hvor der ellers er behov.
Efterhånden som burene stilles op proppes der brahmaer ind.
man spiser madpakke når man er sulten

Kl 14 kommer den frygtindgydende dommer og tager os med rundt mellem dyrene og fortæller hvad der er godt og hvad der er endnu bedre
Kl 16 slutter vi af med en omgangsbajer og så skrider vi hjem i seng så vi er klar til næste dag

Hvem kommer ind hvornår?
JEg kommer selv først ind med jydetoget kl 11.XX Bliver standsmæssigt hentet i limosine (eller nowet) (: og så tænker jeg at vi kører til Gavnø så vi der nok desværre først ved kl. 13. :/ håber virkelig andre kan komme før...

Tommy.Må jeg låne en voliere til Yazmins dotter.... de skulle nemlig gerne overnatte på slottet
Hej
Hvad havde i regnet med som klub, at i bare kom med dyrene kl 13 og så kørte hjem igen kl 16 og så var det det 
Tommy
Nej det var faktisk ikke hvad vi havde regnet med. vi (jeg) havde regnet med noget af det jeg lige har skitseret ovenover. At jeg så lige selv skal have logistikken til at passe og derfor først kommer sent beklager jeg...... men min kære vært havde først sent fri fredag så vi kan først komme over lørdag.
Jeg glæder mig til at se en masse glade og HJÆLPSOMME brahmafolk lørdag