I morges hørte jeg pippe lyde under skrukken. Men jeg styrrede mig og tog på arbejde uden at forstyrre yderligere. Her til aften er det dag 22, så jeg løftede forsigtigt skrukkemutter og der var den fineste lille sort/hvide kylling
.
Men der var desværre også en lille flad kylling
Jeg er usikker på om den var som den skulle være, synes det så ud som om der var noget på maven, der ikke så rigtig ud. Men den var i hvert fald meget flad og meget død. ØV!
Der er stadig 4 æg tilbage, men der er overhovedet ikke hul på, så jeg tror desværre ikke der er liv i dem. Jeg har ikke fået lyst dem fordi den anordning jeg har ikke kunne lyse igennem de mørke æg, så om det er manglende befrugtning eller ikke udviklede kyllinger ved jeg ikke. Jeg har valgt at lade de 4 æg ligge under hønen til i morgen aften, men jeg tror ikke på at der sker mere.
Så nu håber jeg bare skrukkemutter passer godt på den ene bette en hun trods alt har fået.
Forsøgte at tage et billede af den, men det var for mørkt i huset her til aften, så det er meget sløret og det er lige før at man ikke kan se at det overhovedet er en kylling.