Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Haveaffald - ikke hønserelateret - og dog..  (Læst 1344 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lone

• Bruger
Sv: Haveaffald - ikke hønserelateret - og dog..
« Svar #15 Dato: 26 August , 2010, 21:29 »
Alle beboere på vejen har fået brev, og efter at have spurgt mig lidt for, lader det til, at det især er møntet på dem, der havde smidt alt andet end komposterbart affald ned af skrænten. Så giver det lidt mere mening for mig, selv om regulativet stadig er i kraft og kan bruges, når det passer myndighederne.
Så jeg vil holde lav profil, jævne mine bunker og fodre mine høns med ukrudt, som jeg plejer. Sandsynligvis er det hele en udløber af en nabokrig om et helt andet emne, men blander jeg mig, kunne det pludselig begynde at handle om hanegal, og det vil jeg helst undgå.
(Selv om jeg slet ikke har nogen galende haner p.t.  ;D)
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 27 August , 2010, 08:02 »
Ja duk du dygtigt nakken og lad alle svinemikkelnaboerne "tage skraldet" /o

Sad godt nok også og undrede mig over hvordan myndighederne overhovedet kunne få øje på dit kvas .... når man tænker på din beliggenhed osv.

Ang nabostridigheder ... prøvede seriøst at se 2. del af triologien om selvsamme emne i går på TV..men jeg bliver SÅ pinligt berørt på deres vegne at jeg måtte forlade stuen  ::)
Med venlig hilsen Søs

GKV

• Gæst
« Svar #17 Dato: 27 August , 2010, 08:12 »
En ting er åbenbart en komplet umulighed i dagens Danmark og det er at få banket blot en smule fornuft i diverse embedsmænd.

VH Gunni.