de lever endnu!
og ikke nok med det, jeg stod op og fodrede dem i nat fordi de kaldte på mad og de fik igen imorges. Begge gange kom den hvide af dem løbende hen til mig. Den prøvede at hoppe op på mig, men det gik ikke så godt. Den er virkelig frisk og forslugen og meget større end den anden. Den anden er stadig ikke helt med på vognen, den er også noget mindre, det er som om den højst fylder spisekammeret halvt op i forhold til de første dage. Igår gav jeg den faktisk mad med en sprøjte den ene gang, bare for at få noget i den, den ville bare ikke mere. Men man kunne jo straks se at "ballonen" blev fyldt op, så det var faktisk ret befriende at gøre det på den måde og kunne se, at den havde fået mad i sig. Det blev ret hurtigt omsat og gangen efter spiste den lidt selv, men den ER altså et skravl. I nat og imorges spiste den selv, men den fylder stadig ikke tanken op og bliver hurtigt træt.
Dejligt med en hønsepige. Vores datter er ikke sådan specielt vild med dyr. Hun og den ene kat har dog et ret specielt forhold, men ellers er dyrene bare nogen, der er der, og som er meget sjove, men SÅ er de heller ikke mere spændende. Hun gider fx ikke kæle kaniner, og kun høns, hvis hun opdager at lillebror gør det.
Lillebror på 2 år er til gengæld vild med dyr. Han har INGEN tålmodighed med noget som helst og er en rigtig ude-på-landet knægt der har brug for meget plads til bevægelse og lyd. Men når han så er sammen med kaninerne, hønsene, eller hjælper med at fodre de små fugle, så er han så stille og forsigtig og blid og salig. Og så smelter moren lige. Tænk, de små barneveldere, vi har fået af Peter Agger, dem kan han tage fra min favn og selv bære hen og sætte på pind. Det synes jeg er helt vildt. Også at dyrene finder sig i det, men han er virkelig forsigtig. Og de får selvfølgelig møs og klap allesammen, når han kan slippe afsted med det. Overfor hund og katte er han dog noget mere bulder-drenget..!