Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Hjem
Forum
Hjælp
TinyPortal
Leksikon
Galleri
Søg
Kalender
TinyPortal
Downloads
Staff List
Recent Topics
Log ind
Registrér
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Problemer og sygdomme
»
bar rumpe hva er der mon galt?
Nyeste
Avlshane - Sussex
Fra
Hans-Kurt
[17 Juni , 2026, 21:59]
Jersey Kæmpe - “forkert” ...
Fra
Cbredgaard
[16 Juni , 2026, 16:36]
Indstilling af rugemaskin...
Fra
Tomzen
[28 Maj , 2026, 22:03]
Håbefuld søgning: Daggaml...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:41]
Højpatogen fugleinfluenza...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:02]
Se seneste billeder
Links
DFfR -racefjerkræ
Frit Fjerkræ
« forrige
næste »
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Forfatter
Emne: bar rumpe hva er der mon galt? (Læst 17870 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hoejberg
Gæst
Sv: bar rumpe hva er der mon galt?
«
Svar #15 Dato:
22 Marts , 2010, 18:36 »
Nej, du kan få noget hos Amerika(kan ikke huske hvad det hedder), eller hos Matas der hedder Insektfri spray.
Logget
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
« forrige
næste »
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Problemer og sygdomme
»
bar rumpe hva er der mon galt?