Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Hjem
Forum
Hjælp
TinyPortal
Leksikon
Galleri
Søg
Kalender
TinyPortal
Downloads
Staff List
Recent Topics
Log ind
Registrér
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Høns
»
Dorking
(Moderator:
Psycho
) »
er dorkinggruppen gået helt istå
Nyeste
Avlshane - Sussex
Fra
Hans-Kurt
[17 Juni , 2026, 21:59]
Jersey Kæmpe - “forkert” ...
Fra
Cbredgaard
[16 Juni , 2026, 16:36]
Indstilling af rugemaskin...
Fra
Tomzen
[28 Maj , 2026, 22:03]
Håbefuld søgning: Daggaml...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:41]
Højpatogen fugleinfluenza...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:02]
Se seneste billeder
Links
DFfR -racefjerkræ
Frit Fjerkræ
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: er dorkinggruppen gået helt istå (Læst 16771 gange)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
martin s jensen
Passiv bruger
Indlæg: 148
er dorkinggruppen gået helt istå
«
Dato:
21 August , 2015, 11:19 »
er der nogen der stadig avler rød dorking?
der er ikke meget liv her i forummet
Logget
Hans-Kurt
Global Moderator
Indlæg: 2 067
Sv: er dorkinggruppen gået helt istå
«
Svar #1 Dato:
23 August , 2015, 16:46 »
Måske du kan bruge dette link-
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=41188.15
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Høns
»
Dorking
(Moderator:
Psycho
) »
er dorkinggruppen gået helt istå