Jeg vil lige dele en erfaring, jeg lige har haft med Land&Fritid i Nakskov.
Den 8. ringer jeg og bestiller en easylick cattlebooster (slikbalje) til mine geder, dette er dog ikke en lagervarer (og al respekt for det) jeg får at vide at den skal komme fra Ringsted og at vognen først kommer den 10. Okay jeg er på job og kan først hente den om lørdagen den 12., så det er fint nok.
Lørdag den 12. (jeg prøver at ringe hele formiddagen, men bliver sat på pause hver gang) min søster kører derhen, da hun bor i Nakskov og jeg ikke lige har tid til at køre til Nakskov. Den er den dog stadig ikke kommet, men mandag den 14., der er den der.....
Mandag er jeg på job, men kører derhen om tirsdagen, den er stadig ikke dukket op, men ekspedienten ringer til chaufføren, som fortæller at den er med i bilen......
Så onsdag er den der helt sikkert. Jeg får først tid til at køre torsdag den 17. og regner så med at den er der, i og med at den skulle værre kommet onsdag.
Men nej.......... den er ikke dukket op, der bliver ringet igen og den vil så komme om 2 timer..... men men nu har tabt min tålmodighed, jeg har ingen intensioner om at blive i Nakskov i 2 timer og jeg gider ikke kører afsted igen, for kommer den NU OGSÅ om 2 timer eller

Så jeg bliver sur og siger det er "for dårligt og bla. bla. men det preller alt sammen af ekspedienten.
Til sidst går jeg og siger de kan annullere handlen, for jeg gider ikke have den alligevel. Men nu er det desværre mig som står med den lange ende, for det er kun Land&Fritid der forhandler denne varer

Jeg har nemlig ringet ringet til firmaet som forhandler dem.
Er det god kundeservice ? er det mig, som er "hysterisk" ? Hvad synes I ?