Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: trefarvet killing..Nu med foto SOLGT.  (Læst 11001 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
trefarvet killing..Nu med foto SOLGT.
« Dato: 09 August , 2011, 10:30 »
14 uger gamle Aisha søger nyt hjem med hus og have.
Sød, legesyg og kælen med silkepels.
Mor 1/2 skovkat, far ukendt.
Ring 4072-1041
« Senest Redigeret: 04 ſeptember , 2011, 21:12 Fra Mercedes »
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Joankinu

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 521
Sv: trefarvet killing
« Svar #1 Dato: 12 August , 2011, 05:56 »
Vi vil så gerne se billeder af kattekillinger (så ryger de som varmt brød  ;D )
mvh. Joan
opdrætter af: Gråstribede Danske Landhøns og R.I.R

ejer af 1,2 dejlige katte.

lokalklubbens hjemmeside: www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
Specialklubbens hjemmeside: www.danskelandhoens.dk

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #2 Dato: 01 ſeptember , 2011, 08:00 »
Ingen der vil ha en super killing ?
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #3 Dato: 01 ſeptember , 2011, 13:19 »
Yrkkkk Hun er bare en lækkerbisken....
Jeg har sådan lyst men tænk nu hvis min gamle Salliecat, (kastreret han) ikke vil finde sig i sådan lille misse sag.
Er hun vant til andre katte og hunde ??

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #4 Dato: 01 ſeptember , 2011, 13:49 »
Hej.
Ja det er hun. Jeg har i forvejen 3 katte og en stor hund. Hun er bare glad for alt og alle.
Er ked af jeg ikke kan beholde hende, for hun er virkelig en ener.
Hilsen Mercedes
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #5 Dato: 01 ſeptember , 2011, 14:15 »
Hmmmm.... Mercedes , jeg går i tænkebox. <A

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #6 Dato: 02 ſeptember , 2011, 09:43 »
Det går virkelig ikke ...... Nu har jeg været inde på tråden her en million gange og klikket på billedet igen og igen hvis det da ikke lige har stået fremme på comp.

Børnene er også helt fortabte og manden min var overraskende ikke afvisende ! nærmest tværtimod. /o

Så er der bare sallicat at overbevise !
Her vil jeg gerne trække på jeres erfaringer. Er der nogen af jer der har tilført hjemmet en lille kat hvor der iforvejen var kat ?
Min kat er ikke den absolutte mest udprægede inde kat, en smule sky, men alligevel knyttet til os i husstanden.
Han skal jo ikke føle sig kørt ud på et sidespor. Tror I ikke at det er bedre at det er en hunkat end en han kat ??

Hun er bare for lækker den lille Aisha , Joan havde ret det virker med billeder !! *e

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #7 Dato: 02 ſeptember , 2011, 09:51 »
Hej igen.
Min erfaring er at det er ligemeget om det er en hankilling eller hunkilling man tilfører, men en hankat vil lettere acceptere en ny killing end en hunkat..mærkeligt, ikke ? Man skulle tro det var omvendt. Jeg havde en voksen hankat og en voksen hunkat da jeg fik Aishas mor som killing. Hunkatten væsede af den i flere måneder, hvor hankatten accepterede den i løbet af 24 dage. Det samme skete da jeg opflaskede en moderløs killing.
Hilsen Mercedes
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #8 Dato: 02 ſeptember , 2011, 09:55 »
Mente også at det er den slags succes sammenførelser jeg har hørt flest af.

Uhhhh , det er skisme lidt spændende nu det her !

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #9 Dato: 02 ſeptember , 2011, 09:58 »
Du kan jo tage hende med hjem på prøve i f.eks en måned, hvis det går helt galt tager jeg hende bare retur...så står du ikke med en killing du ikke kan komme af med.
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #10 Dato: 02 ſeptember , 2011, 10:06 »
Det er et rigtig godt tilbud for jeg vil ikke kunne få over mit hjerte at skulle sende hende videre og ej heller at det bliver på Sallies bekostning.

Selvfølgelig bliver det ikke en "hovedpude" jeg vil gøre alt for at det lykkes. Men det er et rart sikkerhedsnet. *k
Tak Mercedes !

Vi ses til killinge besigtigelse på Lørdag.... imorgen er det jo allerede  *o *p *o  *p *o *p

Uhhh ... så kom der lige et billede til !! det gør jo ikke forelskelsen mindre. *f
« Senest Redigeret: 02 ſeptember , 2011, 10:07 Fra Lene, Rungsted »

Offline Joankinu

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 521
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #11 Dato: 02 ſeptember , 2011, 10:07 »
Uhhh hun er skøn /o :D *b Et rigtigt krammedyr - held og lykke
mvh. Joan
opdrætter af: Gråstribede Danske Landhøns og R.I.R

ejer af 1,2 dejlige katte.

lokalklubbens hjemmeside: www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
Specialklubbens hjemmeside: www.danskelandhoens.dk

Offline Mercedes

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 257
    • www.123hjemmeside.dk/benz
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #12 Dato: 02 ſeptember , 2011, 10:19 »
Hun er sådan en killing der selv opsøger mennesket. Når man nusser hende, slikker hun ens hånd, og når man kysser hende, får man nogle gange et kys på kinden retur. Elsker at ligge og nusse...Uhhhh, hun er svær at gå af med..
0,1,3 sort silker, 1,1,2 Blå silker, 0,6 Perlegrå silker, 0,1 vildtfarvet silker, 1,1,sølvfarvede silker, 0,1, hvid silke, 0,1 gul silke, 2,6, hvid Dv. Silker, 0,0,8 Brahma, 1,0 græsk gadehund, 1,2,7 katte, 0,1 Dansk Varmblod, 1,2 børn, samt en dejlig hønseglad mand.

karina dj

  • Gæst
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #13 Dato: 02 ſeptember , 2011, 10:23 »
Tillykke Lene, hun er jo en smækker sag  /o

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: trefarvet killing..Nu med foto
« Svar #14 Dato: 02 ſeptember , 2011, 10:30 »
Ja hun er da noget af det smukkeste man kan forestille sig !
Jeg plejer virkelig at anstrenge mig for ikke at falde for de søde killinger man ofte bliver præsenteret for herinde.
Denne gang virkede det bare ikke og så har jeg i mange år gerne ville ha en kat til...