Dit tilbud har gjort mig meget lykkelig 😃 - ved slet ikke hvordan jeg skal takke dig. Jeg er så glad for at have fundet, ikke bare en fantastisk løsning for Irma, Johanne og Emma, men oven i købet et virkeligt drømmescenarie, jeg end ikke havde turdet håbe på. Strømpen og hans piger ser ud til at have det så dejligt hos dig, og jeg er sikker på at vores tre vil få det mindst ligeså godt i strømpeflokken som jeg håber de har her hos os. Mange, mange tak - det har virkelig lettet mit hjerte 🙏
Du skal lige vide at Johanne (moderen til de andre to) halter lidt forskelligt på det ene ben (tror det er afhængigt af vejret). Dyrlægen mener, at det kan være gigt. Håber ikke det er et problem?
Min email er pennyperto@gmail.com (siden jeg skiftede navn fra Heidi til Penny) og mit tlf nr er 23358870. Tænker det måske er lidt lettere at aftale logistikken på mail eller tlf?
Kh
Hun er lige så meget ‘med’ som de andre to, (og er fortsat lederen i gruppen), så vi har vurderet det forsvarligt, at hun har beholdt sit liv, så længe det ikke forhindrer hende i at deltage i vandringer eller fodringer