Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kære køber  (Læst 51856 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lena steen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 5
Sv: Kære køber
« Svar #45 Dato: 03 Juni , 2014, 22:40 »
Vil så lige tilføje at dette også gælder sælger, så de heller ikke springer fra i sidste øjeblik. Det er ligeså ærgerligt.  :-\

Offline MariaR84

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 25
Sv: Kære køber
« Svar #46 Dato: 02 ſeptember , 2014, 23:19 »
Jeg forstår ikke hvorfor det åbenbart er så forfærdeligt, at folk gerne vil købe foder og strøelse, når de kommer for at hente høns...? Det gjorde vi, da vi købte vores. Jeg kontaktede sælger og spurgte om vi også kunne købe foder og noget hø, når vi kom og hentede hønsene. For mig var det egentlig ligemeget hvor vi købte det henne, men jeg syntes at vi lige så godt kunne støtte ham og give ham pengene for det, istedet for en eller anden butik... Så det kunne jo være, at folk bare gerne ville støtte jer lidt ekstra.
Derimod forstår jeg godt, at folk bliver irriterede over aftaler det ikke bliver overholdt. Det kan man heller ikke være bekendt, for det tager ikke lang tid lige at give besked. Og man skal altid gøre sig mange tanker om hvad man kan tilbyde inden man får dyr, uanset hvilket dyr det er.

Offline MariaR84

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 25
Sv: Kære køber
« Svar #47 Dato: 02 ſeptember , 2014, 23:26 »
Desuden bliver det inden for hunde-verdenen anbefalet, at hunden får det samme foder et stykke tid, som de har fået af opdrætteren, for at undgå dårlig mave. Så jeg tænkte, at det var nok også det bedste for hønsene, at de fik det som de var vant til at få, for at undgå at stresse dem mere end højst nødvendigt ved flytningen til et nyt hjem.

Undskyld de mange indlæg, men blev lige et provokeret af, at det virkede som om vi havde gjort alt forkert, bare ved at købe foder hos sælgeren/opdrætteren.