Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Linkede begivenheder

  • Forumdag hos Bjarne: 11 Juli , 2009

Forfatter Emne: Forumdag hos Bjarne  (Læst 134047 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #165 Dato: 10 Juli , 2009, 12:57 »
Så er teltet klar men mangler borddækning som direktøren i huset tager sig af.

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #166 Dato: 10 Juli , 2009, 14:22 »
Det ser sørme godt ud, Bjarne.  *o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #167 Dato: 10 Juli , 2009, 15:32 »
Ja , altså - jeg laver grill maden  , men undlader bagdelen af grisen når vi ikke er flere til spisning , men jeg håber da i kan affinde jer med en portion svinemørbrad , med bacon , krydderier - simret lidt i fløde ?   Og lidt gode pølser !
jan


Ja nu er det dælme da lige før man får lyst til og spise med :P :P....
Men øv det går nok ikke...

Men glæder mig til og se dine dyr Bjarne *y

Susanne

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #168 Dato: 10 Juli , 2009, 16:53 »


Jeg ville ønske jeg havde haft mulighed for at deltage. Dels for at se/høre om Bjarnes spændende fugle og dels for at hilse på nogen af jer herinde fra! (Som jeg synes jeg kender så godt - men kun fra skærmen)

Men: Rigtig god fornøjelse til jer alle!  :)


Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #169 Dato: 10 Juli , 2009, 18:07 »
 *o *o Og nu har Lillemor sørme åbnet muligheden for at smage lidt på Jan`s Mørbrad.. Hmm det lyder forkert :-\.. Men med bacon og fløde.. Det er da ik til og stå for :P..

Ellers må jeg tage lidt med selv osse.. Det er jo lige sent nok og komme i tanke om..
Men vi har fået en ny killing idag og sku lige se hvordan den anden kat tog imod den.. Så turde ikke helt og sige ja..
Men det går fint *p

Offline Tommy Andersen

  • silkehønseopdrætter
  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 484
    • www.123hjemmeside.dk/Silkehons
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #170 Dato: 10 Juli , 2009, 18:11 »
Hej

Jeg må desværre melde forfald, min mor er kommet på plejehjem og min far er indlagt på sygehuset i dag, så det går godt, men i må have en rigtig god dag og håbe vi kan lave en sådan dag en anden gang.

Tommy

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #171 Dato: 10 Juli , 2009, 18:31 »
@janR.
Tanken om lillemor der smager på Jans mørbrad giver godt nok et lidt andet indtryk af træf i fjerkræforum en forventet ;D ;D

Mon ikke, du kan trænge til at stykke god mørbrad?!
 Konkurser er noget træls noget. Jeg har lukket og slukket en tre-fire firmaer (Sekretæren er den sidste der går!) og det er altid til at tude over. Men der skal nok komme noget nyt - f.eks. en flok hønsetosser og en mørbrad!
Hvis nu I tager noget brød med? Der er bestik nok.. og jeg er sikker på Jan har kød nok med. Han ligner en, der har sans for det!

@Tommy:
Æv da også. God bedring med din far. Håber vi ses en anden dag.

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #172 Dato: 10 Juli , 2009, 18:38 »
 *g

Ja vi sørger for brød... Er der nogen der er til hvidløgs-Flute???.. Dem er jeg jo helt tosset med :P.
Og nu har jeg læst hele tråden igenem 2 gange.. men kan ikke finde det med tøj farver ::).
Nogen der kan huske hvor det ligger????

Lillemor skal jo ha tjekket om hun har en kjole ::)

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #173 Dato: 10 Juli , 2009, 18:40 »
Øh, det er noget med, at det bedste er kaki-farvet!

Ingen (lyse-)rød, hvid eller gul, men gerne brunt, grønt og så'n lidt dæmpede toner..

Offline liski

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 266
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #174 Dato: 10 Juli , 2009, 19:33 »
 <R Sådan her ser jeg ud, fordi jeg ikke skal med!  Rigtig god fornøjelse alle sammen og tænk lidt på os, der ikke kunne momme.  :'(

(Typisk at man bliver ved med at følge tråden, selv om man ikke kan komme med, ikke?)
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #175 Dato: 10 Juli , 2009, 21:00 »
Øh, det er noget med, at det bedste er kaki-farvet!

Ingen (lyse-)rød, hvid eller gul, men gerne brunt, grønt og så'n lidt dæmpede toner..

Korekt.


Jeg har lige i nat fået to nye stæreunger hos mine Purpur glansstære.
Tidligere havde jeg altid unger hos mine Purpur glansstære men dsv. har der de sidste par år kun være ubefrugtede æg. Dette har også været tilfældet hos mange andre der har Purpur glansstære. Hvad grunden er kan vi der arbejder med dem dsv. ikke finde ud af.
Derfor er det også ekstra glædelig når det endelig lykkes, efter det første hold æg var blanke. Et andet par har haft 2 hold æg der alle var blanke. De 2 par små Blåøret har også haft et hold æg mere ved hvert par, men denne gang spiste de dsv. ægene Øv.
Måske har de frosne rejer jeg er begyndt at bruge, måske haft en virkning.

Min kone syntes ellers ikke om at jeg bruger rejer til mine stære, hun så dem hellere på et stykke frandsbrød.

Offline Lone

  • Bruger
  • Indlæg: 683
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #176 Dato: 10 Juli , 2009, 21:51 »
Hvis jeg har forstået det ret, er grill henlagt til henad aften, og der er vi futtet hjem igen for at lufte hunde. Selv om menuen skam lyder lokkende..  :D
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #177 Dato: 11 Juli , 2009, 07:49 »
Jeg vil ønske jer alle en god tur, det bliver en super oplevelse, Bjarne har så mange smukke dyr, men jeg tror bare jeg vil tage en slapper idag.
« Senest Redigeret: 11 Juli , 2009, 07:55 Fra Berit »
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

GKV

  • Gæst
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #178 Dato: 11 Juli , 2009, 08:23 »
Rigtig god dag til jer alle, selvom jeg er regnvejrsfan lige pt, håber jeg på at vejret vil være med jer. Jo, jeg følger skam også tråden selvom vi ikke kunne komme.

VH Gunni.

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Forumdag hos Bjarne
« Svar #179 Dato: 11 Juli , 2009, 08:56 »
Rigtig god fornøjelse, jer heldige asener der har mulighed for at deltage. Jeg selv skal på arbejde og har også lidt et afstandsproblem  :D

Men jeg glæder mig til at se billeder og høre om arrangementet  :P
Hilsen Susanne