Det virket lidt op ad bakke for udbredelse af racen i DK.

Nu er jeg vist lidt "dum" for jeg ved ikke hvad du mener! Det glæder mig, at de fleste mennesker, der indtil videre har interesseret sig for racen, har indset at det ikke er et spørgsmål om kvantitet men kvalitet, når vi taler om så ny en race i DK.
Jeg ønsker ikke med dette, at nogen skal være stavnsbundet, men at de virkelig ønsker den og tænker sig om inden de begynder.Jeg mener jo at racen har brug for det, den er som sagt ny, og det vil være synd, at de eksemplarer som er helt ude i hampen blot bliver videresolgt på popularitet, for er det nedad bakke.
Vi er allerede nogle stykker som agter at samarbejde omlring det, men det får vente til det er lidt senere på året,(der er jo også haver o.s.v. der skal passes

)
Til efteråret er jeg sikker på at vi kan få lagt nogle planer for, hvordan vi fremover skal komme videre og jeg glæder mig til det.
Thorleif ved om nogen, hvor svært det er at få hul på englænderne, men der er da lys forude, Johanne har nye kyllinger fra et helt nyt sted og mon dog ikke jeg får lidt lidt senere? Det tror jeg da på.Når der så også er kommet nye intersserede til, så begynder det at hjælpe gevaldigt, for det kan betyde flere kontakter udadtil via deres netværk.
VH Gunni.