ha ha morAnna, kan man mon give hvalpene skyld for at der endnu ikke er syet fastelavnskostumer? Og vasket tøj? Tid tager de i hvert fald, men for dælen, de er søde. Og frække. Og stjæler børnenes støvler og mandens golfudstyr, skider i hans sko, tisser på alt, bider hul på mine tæer, ledninger, trøjer...
Idag kommer der endnu en og kigger på hvalp og hvis heldet så holder, bliver den sidste afsat imorgen. Men det ser ud til at 1 stadig mangler nyt kommende hjem. Det går nok.
Indtil videre flytter 2 hjemmefra så snart de må, mens 3 bliver boende en uges tid ekstra, så det bliver vist en ok blid overgang fra storm til stilhed

Indtil videre har vi erobret nætterne tilbage (det tog os "kun" 5 uger), de er begyndt at hyggeapportere og de vil vildt gerne lege "sit"-leg og slikke mennesker i hovedet.
Det er, som jeg måske tidligere har nævnt, vores første hvalpekuld, og jeg er simpelthen så positivt overrasket over både dem og moderen og alle hvalpenes udvikling. Måske er det bare sådan, og så har mine forventninger ikke været for høje, måske er det bare et superkuld. Uanset hvor træt jeg er (og det er meget), så er jeg frisk på at prøve det igen måske om et års tid (og dét får I mig altså ikke til at sige om eget afkom..!

)