Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: En frø i min dam  (Læst 7722 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: En frø i min dam
« Svar #15 Dato: 16 ſeptember , 2011, 18:22 »
He he... Hos os havde vi en kæmpe stor skrubtudse i baghaven da jeg var barn. Han havde egen bolig og hed Conrad ;D.


Sådan en edderkop har jeg haft engang.  Walter boede i mit kælderrum.... nej han boede ikke, han regerede i mit kælderrum.
Walter var på størrelse med en kaffekop nårhan slappede ldit af og han havde hår under armene.  Når man kom ned til kælderrummet og Walter sad på dørhåndtaget,så vendte man sig bare stille om og gik tilbage.... ikkke noget med at forstyrre Walter (og alle hans børn) i hans skønhedssøvn.... Walter regerede begge år jeg boede i huset og da nye lejere flyttede ind,måtte jeg lige forklare reglerne omkring Walter :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Louise W.D

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 522
Sv: En frø i min dam
« Svar #16 Dato: 16 ſeptember , 2011, 20:22 »
Sådan en edderkop har jeg haft engang.  Walter boede i mit kælderrum.... nej han boede ikke, han regerede i mit kælderrum.
Walter var på størrelse med en kaffekop nårhan slappede ldit af og han havde hår under armene.  Når man kom ned til kælderrummet og Walter sad på dørhåndtaget,så vendte man sig bare stille om og gik tilbage.... ikkke noget med at forstyrre Walter (og alle hans børn) i hans skønhedssøvn.... Walter regerede begge år jeg boede i huset og da nye lejere flyttede ind,måtte jeg lige forklare reglerne omkring Walter :D

God historie Wanda, kan se Walter for mig ;D ;D ;D ;D ;D