Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Foder nær Gram/sønderjylland  (Læst 708 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline MiniMona

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 48
Foder nær Gram/sønderjylland
« Dato: 13 Juli , 2012, 22:37 »
Hej alle sammen.

Jeg tænker om der ikke er et sted nær Gram hvor man kan købe hønse/kyllingefoder?

Jeg plejer at køre til Agroland i Vamdrup eller Land og Fritid i Holsted. Men der er jo sådan set omkring ½ times kørsel til begge steder herfra. Det må da være muligt at finde noget tættere på, eller hvad?

Jeg er jo nu blevet den heldige ejer af 1 enkelt lille kylling, og den kan jo ikke blive ved med at leve af havregryn til den er voksen.. :D

Bliver faktisk i tvivl nu om man SKAL købe kyllingefoder, eller om de godt kan spise voksenfoderet også? Det er noget helt småt noget de store får. En Gra-mix (tror jeg det hedder) fra Agroland. Blandet med alt muligt lækkert... :D

Tænker det er lidt fjollet at købe 15kg. kyllingefoder til en enkelt lille kylling hvis det i virkeligheden ikke er nødvendigt. Den skal ikke slagtes, (hvis det er en høne i hvert fald) så det der "fedes op mad" behøves ikke.. :D


Håber nogen i min del af landet har nogle gode handlesteder her i nærheden.. :D

God sommer derude alle sammen...

Offline jes.l.h

  • Global Moderator
  • Indlæg: 2 026
Sv: Foder nær Gram/sønderjylland
« Svar #1 Dato: 13 Juli , 2012, 22:54 »
der er en land og fritid i gredstedbro, og en brd ewers i toftlund. Er ikke lige klar over om der andre tættere på. Ellers prøv og spørg moranna herindefra. Hun er fra dit område
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk