Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: slæbe vom.  (Læst 2573 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kiboje

• Passiv bruger
slæbe vom.
« Dato: 13 Juli , 2015, 18:23 »
Hej alle sammen.
Det er meget længe siden, jeg har været herinde på forum. Jeg har været indlagt på Nordsjællandssygehus, i ca. 2 mdr. efter 2 blodpropper i hjernestammen. Jeg har det efter omstændighederne godt. jeg er ikke blevet lam, i hverken højre eller venstre side. Jeg kan tale næsten normalt, og ellers er det "kun" skjulte handikap, manglende balance osv. :'( :'(
Nå, dette er ikke en side, der skal handle om sygdom, men om mine høns: for 2 dage siden slagtede jeg en af mine høns. (nu er den sat over i hønsesuppe gryden). Jeg havde lagt mærke til, at den næsten slæbte "maven"
hen af jorden. /d /d /d /. det brød jeg mig ikke om, så jeg fangede den, (det var ikke svært) og holdt den i hovedet. Halsen knækkede hurtigt, den havde lukkede øjne, men pludselig kiggede der et øje op på mig. den var alligevel ikke død. Så fik den endnu en svingetur, og så var den død  /o.

Med venlig hilsen

kiboje

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: slæbe vom.
« Svar #1 Dato: 13 Juli , 2015, 22:24 »
Hold da op en omgang du har været udsat for, godt du er hjemme igen og i bedring. Fortsat god bedring fra hønseholdet på Undløse Overdrev.  <L <P
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"