Ja, mit er det til 1500 kr, og så hentede vi det selv på en stor trailer. De er søde til at hjælpe med læsningen, så det gik fint (bortset fra at vi havde sider på traileren.... bad idea).
I prisen på 1500 kr er 1 siddepind, 2 indbyggede redekasser langs siden (ikke for enden af huset, som i mit) og udvendig træbeskyttelse. Jeg havde så bedt om lidt ændringer:
- Ingen redekasse (idet den som indbygget ikke kunne tages ud)
- Et møgbræt under siddepinden
Det med møgbrættet gik ikke helt fint - på trods af, at jeg havde sendt billeder af Marianne Vedel's flotte møgbrædder (med tilladelse naturligvis), så det pillede vi ud igen, og satte 2 nye brædder op på den samme konstruktion og så en ekstra siddepind. Endelig gav jeg huset en gang indvendig træbeskyttelse og lagde vinyl på gulv og møgbrædder.
Huset er vel ca. 40 cm over terræn - benene er lige vel tynde, synes vi - men det går vel.
Om du kan hente med det samme eller skal bestille, afhænger af, om de har nogle færdige stående. Prøv at ringe og høre dem - jeg tror nok, at det tager ca. 14 dage at bygge et hus, men det er jeg ikke ganske sikker på.