0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja det er godt med dig tante Tanja. Jeg må vist hellere vise dine to banditter hvor søde sådan nogle seramaer er. Nu skal du jo til at udvide , noget skal du jo bruge de mange penge du nu sparer ved at få solcelle anlæg.
Tror at der med det kommende solcelle anlæg godt kunne være en bonus pakke i form af seramaer. Du har jo et dejligt opvarmet orangeri de kan overvintre i Du siger da bare til min ven
Tillykke med alle miniputterne
Du er søøød Jeg skal lige over fasen med 1 mio kyllinger, så kan det være jeg har overskud til at tænke i volierebaner
Tak, det ser kært ud .... Ens barn ( nå ja han bliver 18 år om 9 dage ) sidde med hele overkroppen inde i buret og sige kyllinge lyde og nåhhhhh....
Til lykke til Thor... Lene du må bare bygge ud/op
Tillykke med det fine resultat
Tillykke med kyllingerne! Sikke et flot resultat!Meeen HVOR BLIVER BILLEDERNE AF?? Karoline
Tillykke med dem altså...flot flot resultat Lene Og til Thor osse et tillykke Han er osse en helt særlig speciel dejlig dreng
Skønt Lene! Det er da bare et super godt resultat må man sige!
He he . . . har også en næsten 18 årig stor og stærk knægt, der dyrker judo og MMA på højt plan, som sidder ude hos kyllingerne, med hånden fuld af rosiner (igen) og siger "kylle, kylle kylle"